REVLON: TOP SPEED NAIL ENAMEL 'EMERALD' EN 'GUAVA'

woensdag, maart 28, 2012



Wie net als ik, maar niet genoeg kan krijgen van nagellak, moet deze zomer beslist de nieuwe Revlon Top Speed Nail Enamel Collection van dichtbij gaan bekijken!

Vijf trendy kleuren met een sneldrogende formule en een uniek mineralencomplex dat zorgt voor sterke nagels én voorkomt dat ze geel worden. Met de Color Precise Brush kan je de nagellak heel precies aanbrengen waardoor het resultaat altijd netjes en egaal oogt.





Emerald: een mooie groene kleur die perfect dekt in twee laagjes




Guava: zomers koraalkleurtje met een roze twist




Het was voor mij de eerste keer dat ik een nagellak van Revlon uitprobeerde, en eigenlijk bevallen ze mij wel goed. De lak droogt snel en blijft toch wel enkele dagen chipvrij!  

Nog een pluspunt: de Top Speed Nail Enamel bevat geen DBP (Dibutyl Phtalate), Tolueen of Formaldehyde.


De Revlon Top Speed Nail Enamel is vanaf april 2012 gelimiteerd verkrijgbaar bij Galleria Inno, Planet Parfum en erkende parfumerieën.
Prijs: 8,95 euro

(5 trendy kleuren: Emerald, Guava, Cloudy, Peachy en Stormy)





10 reacties

  1. Guava vind ik een prachtige kleur voor de lente/zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat koraalkleurtje is mooi!! Zo zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet helemaal overtuigd met die 5 kleurtjes.
    PS: leuke site heb je, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Guave en Peachy heb ik ook, zijn erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, Guava is mooi! En fijn dat ze snel drogen, ik heb altijd zo weinig geduld als ik mijn nagels lak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, die vorige comment ben ik (BeautyLoves)! Maar ik kan niet kiezen onder welk profiel ik comment :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Guava is heel mooi! Ik heb Stormy en Peachy, die zijn ook heel mooi :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kleurtje is Guava, echt mijn ding :).

    BeantwoordenVerwijderen