NUXE: HUILE PRODIGIEUSE - 20TH ANNIVERSARY EDITION

vrijdag, maart 23, 2012


Het succesverhaal van Huile Prodigieuse, de eerste droge multifunctionele olie verkrijgbaar in de apotheek start in 1991. In 1992 is deze doeltreffende droge olie bekend bij het grote publiek, en weet zij al gauw met haar meervoudige werking heel wat vrouwenharten te veroveren.

Het bewijs daarvan is er: in 2009 wordt de Huile Prodigieuse verkozen tot 'product van het jaar' en dit jaar viert het product zelfs haar 20ste verjaardag!

Ook vandaag kan de Huile Prodigieuse van Nuxe op haar trouwe fans rekenen en behoort zij tot de N°1 van de oliën die in de apotheek en parafarmacie verkocht worden. Dat succes is vooral te danken aan de multifunctionaliteit van de Huile Prodigieuse.
Zo kan de olie voor verschillende doeleinden worden gebruikt.


Op het gelaat:
- de droge olie textuur laat zich makkelijk op de huid aanbrengen en maakt ze soepeler en elastischer, zonder een vettig effect achter te laten.

Op het lichaam:
- geeft buste, armen, buik en dijen een zachte en gesatineerde uitstraling en maakt striemen minder zichtbaar.

Op het haar:
- verstuif de olie op het haar en laat dit een 20-tal minuten onder een droge handdoek rusten voor een optimaal effect. Was vervolgens het haar. Het haar is zachter, soepeler en glanst meer.

Zowel de Huile Prodigieuse als de vergulde versie, Huile Prodigieuse Or, bevatten kostbare plantaardige oliën en ingrediënten van plantaardige oorsprong. Omdat Nuxe kiest voor natuurlijke actieve bestanddelen bevat de Huile Prodigieuse geen bewaarmiddelen, silicone of andere ingrediënten die de huid kunnen irriteren.

Mijn ervaring:
Ik heb de Huile Prodigieuse nu enkele weken gebruikt en ben meer dan onder de indruk! Op het gezicht heb ik de droge olie nog niet gebruikt, maar over het effect op het lichaam ben ik zeer tevreden.

Vooral na het ontharen is de Huile Prodigieuse meer dan welkom, het maakt de huid satijnzacht, zonder ook maar iets vettig aan te voelen en laat een heerlijke geur van o.a. sinaasappelbloesem, roos, vanille en amber na. Ook op het haar zorgt de olie voor een glanzende haardos! Wanneer mijn haarpuntjes wat droger aanvoelen durf ik zelf enkele druppeltjes als leave-in gebruiken. Een multifunctioneel product dus!























Wat zijn jullie ervaringen met het merk Nuxe, of met Huile Prodigieuse?
Deel ze in de comments!


Huile Prodigieuse is verkrijgbaar bij de apotheek en parafarmacie.

- Huile Prodigieuse: 19,90 euro (50 ml) en 32 euro (100 ml)
- Huile Prodigieuse OR (met glansdeeltjes): 27,50 euro (50 ml) en 39,50 euro (100 ml)





10 reacties

  1. Heb hiervan eens een staaltje gehad, was inderdaad fijn. Heb de Or versie ook al zien staan in de apotheek, ziet er zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er momenteel een anti-aging product van aan 't gebruiken, tot hiertoe ben ik tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een dag- en oogcrème van hun biolijn en die zijn ook erg fijn. De olie staat al een tijdje op mijn wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een dag- en oogcrème van hun biolijn en die zijn ook erg fijn. De olie staat al een tijdje op mijn wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig product, een lijn die echt de moeite is. Het masker is ook zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt me handig zo'n mutifunctionele olie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nu ook aan 't experimenteren met de olie en ik ben ook fan! Ik zou hem ook eens graag op mijn gezicht gebruiken, maar ik durf precies niet goed. Heb jij al geprobeerd intussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Blushing Liz: Leuk om te horen dat je ook fan bent! Op het gezicht heb ik de olie nog niet gebruikt ;)

    BeantwoordenVerwijderen