JUST IN: DIOR ADDICT EXTREME & VERNIS 'PLAZA'

woensdag, maart 14, 2012


Vanaf vandaag ligt de nieuwe Dior Addict Extreme collectie in de winkels. Echte addicts konden de vier extreem glanzende lipsticks met bijpassende nagellak gisteren al bewonderen want op vele plaatsen was de collectie al verkrijgbaar. Hoera!

De Dior Addict Extreme lipsticks zijn verkrijgbaar in vier onweerstaanbare kleuren, elk met een kenmerkende stijl:

- Lucky: Stralende roze, genoemd naar één van Christian Dior's lievelingsmodellen
- Riviera: Een zonnige koraalrode kleur die je meteen in vakantiestemming brengt
- Incognito: Een discreet en elegant beige dat nooit verveelt
- Plaza: Intens roze kleur die voor de nodige glamour zorgt

Ik ging alvast voor een lipstick mét matchende nagellak in de kleur 'Plaza', maar kan jullie nu al vertellen dat deze prachtkleur binnenkort hoogstwaarschijnlijk vergezeld wordt door 'Incognito'! Van een verslaving gesproken...


Welke is jullie favoriete kleur?

De Dior Addict Extreme lipsticks en nagellakken liggen vanaf vandaag in de winkels!

- Dior Addict Extreme lipstick: 33,02 euro
- Dior Vernis: 24,81 euro 




4 reacties

  1. Mooie kleur! Ik ben benieuwd hoe hij je staat :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik denk dat ik ver weg van de parfumerie blijf de komende weken, want ik zou ze allemaal wel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er nu al mooi uit. Ben benieuwd naar swatches!

    BeantwoordenVerwijderen