ESSIE: SPRING COLLECTION 2012 + SWATCHES

vrijdag, maart 02, 2012


Tedere pasteltinten en felle snoepjeskleuren zijn helemaal in deze zomer, ook op de nagels! Essie brengt dit seizoen een collectie met zes nieuwe nagellakkleuren, geïnspireerd op de ambitieuze vrouw die weet wat ze wil.

Zes vrolijke nagellakkleuren met namen als Navigate Her, A Crewed Interest, To Buy Or Not To Buy, Orange, It's Obvious!, Tour de Finance en Olé Caliente die het zeker goed zullen doen bij een denim in een felle trendy neonkleur of jurk met bloemetjesprint.  
  

Navigate Her: fris ontloken groen


A Crewed Interest: een mooie en tere perziktint


To Buy Or Not To Buy: eindeloos nevelig lila


Orange, It's Obvious!: eigenzinnig uitgesproken oranje


Tour de Finance: gedurfd fuchsia


Olé Caliente: pittig scharlakenrood



Welke is jullie favoriet uit deze collectie?

De Essie Spring Collection is vanaf februari 2012 verkrijgbaar bij DI.  






11 reacties

  1. Wat een vrolijke lieve kleurtjes! Ik vind ze echt allemaal leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olé Caliente vind ik het mooist, maar de andere kleurtjes zijn ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben verliefd op Olé Caliente! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker Olé Caliente en A Crewed Interest!
    En het is momenteel 2+1 gratis in Di... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!
    Vooral de felle kleurtjes zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Carmen: 2+1 bij DI? Daar ga ik niet aan kunnen weerstaan vrees ik! ;-)
    Thx voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kleurtjes! Vooral Tour de Finance en Caliente :)
    Leuk werk op je blog trouwens!
    xxxx

    http://cookiesxdreams.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb vandaag in Duitsland Olé Caliente gekocht. Superleuk koraalkleurtje!

    x
    http://monstrousstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen