DIOR ADDICT EXTREME & VERNIS 'PLAZA' SWATCHES

donderdag, maart 22, 2012



Sinds vorige week liggen de nieuwe lipsticks mét bijpassend lakje uit de Dior Addict Extreme collectie in de winkels, en ik kan alleen maar zeggen dat ik er gek op ben!

De textuur, de kleur... echt alles aan de nieuwe Dior Addict Extreme lipstick is geweldig. De combinatie van een intense kleur met een extreme glans, verrijkt met wassen en hyaluronzuursfeertjes zorgt er niet alleen voor dat de lippen er op hun mooist uitzien, het lijkt wel alsof ze voller zijn!




De Dior Addict Extreme lipstick kreeg een zwarte huls mee, bijzonder chic!


Ik hou van roze, en deze prachtige fuchsia kleur mag zeker niet in dat lijstje ontbreken! Het leuke aan de Dior Addict Extreme lipstick is dat je hem perfect kan opbouwen. Lichtjes aangebracht geeft hij een zweempje kleur, wat zorgt voor naturelle lippen met een vleugje kleur.



Hier zien jullie een swatch op de hand...




Zoals jullie in het vorige artikel al konden lezen heeft Dior ook voor een bijpassende nagellak gezorgd, zodat lippen en nagels perfect op elkaar kunnen worden afgestemd.



Ook over de nagellak ben ik meer dan tevreden! Met het brede borsteltje kan je makkelijk en snel te werk gaan. De nagellak brengt mooi egaal aan en droogt ook snel. 

Twee laagjes geven een mooie satijnen finish, hou je van een hoogglanzende finish dan kan je de kleur natuurlijk afwerken met een top coat zoals ik heb gedaan. 




Wat vinden jullie van de Dior Addict Extreme collectie?


- Dior Addict Extreme lipstick: 33,02 euro
- Dior Vernis: 24,81 euro





8 reacties

  1. Mooi <3 Ik ga er dit weekend mee aan de slag :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Ik heb een gelijkaardige kleur op mijn nagels, dus ik ben er sowieso dol op :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de lipstick staat op mijn verlanglijstje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw ! Superjaloers op je, haha.

    liefs, lian.

    BeantwoordenVerwijderen