CATSEYE SMALL COSMETIC BAG

zaterdag, maart 17, 2012



Webshops zoals die van trendy Londense warenhuizen zoals Selfridges, John Lewis en consorten zouden voor mij eeuwig moeten worden verbannen. Waarom hoor ik je denken?

Telkens wanneer ik een van deze virtuele winkels betreed zie ik altijd massa's hippe spullen waarvan hier bij ons nog lang geen sprake is. Zo ook dit überschattige make-uptasje! Groot was de teleurstelling toen bleek dat het helaas niet mogelijk was om naar België te verzenden. En zo bleef een grote kattenliefhebster op haar honger zitten...

Tot een collega me wist te vertellen dat ze de tasjes bij Art Shop in de Brusselse Nieuwstraat had zien liggen. En ik, kon uiteraard de volgende dag niet snel genoeg naar de winkel hollen! Het make-uptasje kostte mij een pak meer dan wanneer ik het in Londen zou hebben gekocht, maar een ticket naar Londen zou uiteindelijk nog duurder zijn geweest!

Ohja, de make-uptasjes bestaan ook in andere uitvoeringen (honden, paarden, ...) en zijn ook verkrijgbaar in maxi-formaat, maar da's voor een andere keer!



Verkrijgbaar bij: Art Shop Brussel, City 2 Nieuwstraat - 1000 Brussel.
Prijs: 16,80 euro




10 reacties