YVES SAINT LAURENT: Manucure Couture Duo N°8

vrijdag, februari 03, 2012

Bij Yves Saint Laurent draait het deze lente allemaal om kleur!
Pittige snoepjeskleuren met een smeltende textuur die de ogen, wangen en lippen van een sprankelende zoete kleur voorzien.

Voor de nagels creëerde Lloyd Simmonds Manucure Couture, een nagellakduo dat verkrijgbaar is in twee versies, 'Edition N°8' (mandarijn en lichtroze) en 'Edition N°9' (cacao en muntgroen).




'Edition N°8' is het meest fruitige duo en eigenlijk ook wel mijn favoriet. Het zijn allebei vrij opvallende kleuren maar toch zie ik ze mezelf heel vaak dragen, zeker als het zonnetje wat meer van de partij zal zijn!


Beide kleuren brengen makkelijk aan en geven na een tweede laagje een mooie egale dekking. Perfect!






Dankzij het schuine kwastje kan je de nagellak heel precies aanbrengen en wordt zelfs een french look kinderspel!








Do you like it?


Manucure Couture Duo is vanaf nu verkrijgbaar in de parfumerie.
Prijs: 32,50 euro (2 x 6ml)



13 reacties

  1. Mooie kleurtjes en het borsteltje lijkt me erg handig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurtjes, ik word er helemaal happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kleurtjes! En die french is mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de roze echt cute! Wat een handig borsteltje trouwens, vooral als je ermee kan werken..ik ben daar niet echt zo'n held in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind allebei de kleutjes echt mooi, maar vooral op je french ben ik verliefd, ik zou dit echt noooit kunnen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helder en frisse kleuren,leuke combinatie van lakjes. Mooi bij de multicolor zomercollectie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw supermooi, helaas wat aan de dure kant
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen