WIN: 2X L'ORÉAL PROFESSIONNEL 'GOLD' PACKAGE! - AFGESLOTEN

dinsdag, februari 14, 2012

Op Valentijnsdag wil elke vrouw er op haar best uitzien, en daar hoort uiteraard een weelderige en glanzende haardos bij. Om jullie alvast een handje te helpen heb ik een leuke winactie klaarstaan!

Ik mag van L'Oréal Professionnel maar liefst 2 'Gold Packages' wegschenken, dat betekent dat ik twee lezeressen gelukkig mag maken met een luxueuze haarverzorgingsset t.w.v. 70,99 euro!

Het L'Oréal Professionnel 'Gold Package' bevat alles wat je nodig hebt om je haar te doen stralen en ziet eruit als volgt:






























MYTHIC OIL huile sublime

Een multifunctionele verzorgingsolie geïnspireerd op Oosterse schoonheidsrituelen die het haar voedt, verzacht en glad maakt. Het haar krijgt een subtiele glans en wordt langdurig beschermt tegen anti-frizz. Check mijn ervaring met Mythic Oil hier!

Mythic Oil is dankzij haar ultralichte formule geschikt voor alle haartypes, zelfs fijn haar en kan op verschillende manieren worden gebruikt:

Blow Dry Oil:
Enkele druppels Mythic Oil op gewassen, handdoekdroog haar maakt het brushen makkelijker en geeft een intense glans.

Finish Oil:
Helpt het haar te verzachten en biedt een duurzame bescherming tegen kroezen.































ABSOLUT REPAIR cellular shampoo + verzorging

Het gamma Absolut Repair Cellular werd speciaal ontwikkeld voor haren die heel wat te lijden hebben gehad. Dankzij de aanwezigheid van melkzuur worden ionische verbindingen tussen de cortexcellen opnieuw hersteld, waardoor het haar sterker en gezonder wordt.

Lactid Acid Technologie:
Herstelling + Soepelheid + Glans + Levendigheid + Zachtheid



BAD MUD modellerende wax

L'Oréal Professionnel bracht eerder al drie nieuwe Super Style Heroes stylingproducten uit, waaronder deze Bad Mud met heerlijke citrusgeur.

Deze modellerende wax is heel licht van textuur en daardoor ook prima geschikt om halflange kapsels van een warrige, sexy haarlook te voorzien!

Neem zeker ook een kijkje op de website van L'Oréal Professionnel voor nog meer sexy haarlooks, tips en tricks!




WIN - WIN - WIN!

Wil jij graag kans maken op één van de twee L'ORÉAL PROFESSIONNEL 'GOLD PACKAGES'?

Verras mij met een leuk valentijnsverhaaltje of gedichtje, zij die mij het meest weten te ontroeren winnen een pakket! Stuur jouw valentijnsverhaaltje/gedichtje + adresgegevens naar: beautyblog.eva@gmail.com

De wedstrijd loopt t.e.m. vrijdag 24 februari 2012 - 23u.59 en is enkel toegankelijk voor Belgische lezeressen.


Veel succes iedereen!



7 reacties

  1. Ik doe mee hoor!

    Groetjes Nadia :D

    xoxo

    (nadia-segers@htm..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps.. Ik heb je een mail gestuurd en ik zag later pas dat het alleen voor belgische lezeressen was. Imsorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Eva!!!!
    Superleuk :))

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen