REVIEW: KIEHL'S MIDNIGHT RECOVERY EYE

dinsdag, februari 28, 2012

Onlangs mocht ik van Kiehl's voor mijn 2de blogverjaardag een lezeres gelukkig maken met de nieuwe herstellende oogcrème Midnight Recovery Eye. Ook ik kreeg de kans om een exemplaar uit te testen en laat jullie natuurlijk graag weten wat ik ervan vind. 

Ondertussen gebruik ik de Kiehl's Midnight Recovery Eye iets meer dan een maand en maakt hij deel uit van mijn vast verzorgingsritueel 's avonds.


Kiehl's bracht met Midnight Recovery Eye een perfecte aanvulling op het succesvolle Midnight Recovery Concentrate, het plantaardig elixir dat voor 99,8% uit natuurlijke bestanddelen bestaat en bijzonder populair is omwille van zijn nachtelijke herstellende vermogen.


 
De formule van Midnight Recovery Eye is gebaseerd op het actieve bestanddeel Muizendoorn, een wortelextract dat de microstimulatie doet toenemen en zo helpt om de tere huid onder de ogen te verzachten en te kalmeren.

Samen met andere actieve bestanddelen zoals squalaan, teunisbloem en lavendel helpt deze formule de dunne huid onder de ogen te verstevigen en hebben de vetzuren (omega 3-6-9) een herstructurende invloed op de huid die fijne lijntjes en rimpels vertragen.



Midnight Recovery Eye is vrij van parabenen, geurstoffen en minerale olie en omwille van zijn fijne textuur een plezier om te gebruiken. De crème laat zich makkelijk aanbrengen en trekt onmiddellijk in de huid zonder een vette film na te laten. Voor 's ochtends is het wel aangewezen een andere oogverzorgingscrème te gebruiken. 


Wondercrèmes bestaan helaas niet, maar deze oogcrème heeft mij met zijn frisse formule die zwellingen en fijne lijntjes vermindert, zeker weten te overtuigen!


Kiehl's Midnight Recovery Eye is verkrijgbaar bij Kiehl's Antwerpen en Gent.
Prijs: 35 euro (15 ml)




6 reacties

  1. Hier ben ik heel benieuwd naar. Mijn EL AnR is bijna op dus weet nog niet goed of ik hem opnieuw zou kopen ofwel deze :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn review hiervan komt er ook gauw aan ! Het is idd een fijne oogcrème :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij klinkt best fijn, een frisse crème doet vaak al heel wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Valley Doll: Ik ben benieuwd naar je review. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen