NOTD: DIOR Garden Party '504 Waterlily'

vrijdag, februari 10, 2012


Echte nagellakfans zoals ik kunnen maar moeilijk weerstaan aan prachtige nagellakkleurtjes zoals 'Waterlily' van Dior. Meestal ben ik niet zo te vinden voor trendkleurtjes maar voor deze maak ik graag een uitzondering.

Samen met het paarse 'Forget-me-not' komt dit leliegroene lakje uit de Dior Garden Party-collectie, twee elegante nagellakkleuren mét een subtiel rozengeurtje die meteen ook de lente in huis halen..





























'Waterlily' is een frisse mintkleur met een mooie shimmer die zich ook nog eens makkelijk laat aanbrengen. Pastelkleurige lakjes zijn soms wat lastiger om mee te lakken, denk maar aan de Rituals 'Sweet Sapphire', maar daar heeft deze 'Waterlily' helemaal geen moeite mee!   

























Opvallend aan deze mooie mintgroene kleur is de prachtige microshimmer, hier duidelijk te zien. Als ik 'Waterlily' vergelijk met Rituals 'Sweet Sapphire', heeft deze toch wel een warmere ondertoon. Het lijkt wel alsof er minuscule gouddeeltjes in zitten verwerkt. Prachtig!

Nog een leuk extraatje is dat het lakje een subtiele rozengeur heeft meegekregen die toch wel enkele dagen blijft geuren.


























Hier draag ik twee laagjes 'Waterlily', zonder topcoat.




En 'Waterlily' in close-up!



DIOR Vernis Garden Party Parfumé is nu verkrijgbaar in de parfumerie
Prijs: 25,89 euro (limited edition)




 

11 reacties

  1. fris kleurtje, past ook goed bij de nieuwe zomerkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige frisse kleur! Krijg helemaal zin in lente en zomer erdoor !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi, ik kijk echt naar de zomer om hem ook aan mijn voeten te kunnen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleur en helemaal lente-proof! Ik vind de volledige collectie zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOOOOOII!! btw : getagged : http://beautytipscelebs.wordpress.com/2012/02/09/getagged-themakeupdairy-nl/#more-981 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey, ik ehb je getagged op m'n blog! Kijken zou ik zeggen!
    http://blogforhorse.blogspot.com/2012/02/gettaged-door-nina-beautytipscelebs.html

    Ik doe dit alleen omdat ik je blog super vind en omdat ik het ook nog eens leuk vind om jou en je blog in de schijnwerpers te zetten !

    -x-x-x- Jolissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kleurtje! Krijg er een lentegevoel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Nina en jojohorse: Bedankt voor de tag! :)

    BeantwoordenVerwijderen