NEW ARRIVAL: MAC Charged Water Moisture Eye Cream

donderdag, februari 16, 2012




















MAC heeft de voorbije maanden heel wat leuke collecties uitgebracht, denk maar aan de samenwerking met Gareth PughDaphne Guinness en de Naturally Collection.

De meeste collecties heb ik wijselijk aan mij laten voorbijgaan, maar de Mineralize Skincare collectie wilde ik toch even van dichtbij gaan bestuderen!

De collectie bestaat uit 5 nieuwe verzorgingsproducten waaronder deze Charged Water Moisture Eye Cream. De nieuwe oogcrème belooft een intense hydratatie, een vermindering van fijne lijntjes en donkere kringen. Ik ben benieuwd of hij deze beloftes kan waarmaken. Review volgt!

De Mineralize Skincare collectie ligt sinds zaterdag 11 februari 2012 in de winkel.

- Mineralize Charged Water Cleanser - 24,50 euro
- Mineralize Charged Water Moisture Gel - 38 euro
- Mineralize Charged Water Revitalizing Energy - 19,50 euro 
- Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream - 38 euro
- Mineralize Charged Water Face and Body Lotion - 32 euro


Edit: Helaas reageerde mijn huid allergisch op een bepaald ingrediënt in deze oogcrème, waardoor ik hem heb teruggebracht. Jammer, want ik was echt gek op de textuur!





7 reacties

  1. Ik ben vooral benieuwd naar die water cleanser!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De collectie spreekt mij niet echt aan maar ik ben toch benieuwd naar je review !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar je mening hierover! En ik ben ook heel benieuwd naar deze lijn! Binnenkort ook maar is even bij MAC binnenspringen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd. Voor die prijs moet hij toch redelijk goed zijn!

    BeantwoordenVerwijderen