LE COUVENT DES MINIMES: Baume du Sourire

woensdag, februari 01, 2012








































Niet alleen onze handen maar ook onze lippen kunnen in deze barre weersomstandigheden extra verzorging gebruiken. Nieuw in het gamma van Le Couvent des Minimes is Baume du Sourire, een verzorgende lippenbalsem mét een aangenaam smaakje die de lippen voedt, beschermt en herstelt.

Je kan de lippenbalsem als dagelijkse verzorging gebruiken om de lippen zacht en soepel te houden maar ook als intensieve kuur om beschadigde lippen te herstellen.






Baume du Sourire komt in een handige tube met applicator wat trouwens heel handig is om aan te brengen. De lippenbalsem heeft een aangename textuur, is transparant op de lippen en voelt zeker niet plakkerig aan.

























Ik mocht de versie Arôme Menthe testen, en was behoorlijk onder de indruk van het frisse, tintelende gevoel. Voor de liefhebbers van iets zoetere smaakjes is er ook nog de versie Arôme Poire en Arôme Fleur d'Oranger.

Vrij van parabenen, kleurstoffen en minerale oliën.






Baume du Sourire is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs: 7,50 euro (15 ml)


Getest en goedgekeurd!


 


6 reacties

  1. Ik heb deze mint versie ook! Hij is echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van munt! Heb zelf de peer-versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou die met peer wel eens willen proberen ! Klinkt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Orange Blossom variant, héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Heb deze lippenbalsem alleen nergens zien liggen.

    BeantwoordenVerwijderen