LANCASTER: DIFFERENTLY INTENSE CURE - ANTI-AGEING HAND PROGRAMME

woensdag, februari 08, 2012

Onze handen krijgen het de laatste dagen zwaar te verduren. De aanhoudende koude en temperatuurschommelingen kunnen onze handen droog en ruw maken, met pijnlijke kloven tot gevolg. Regelmatig handcrème smeren is dus de boodschap, al is dat vaak niet voldoende.

Om de handen extra in de watten te leggen heeft Lancaster 'Differently Intense Cure - Anti-Ageing Hand Programme' ontwikkeld, een doeltreffend 2-stappenplan dat de handen opnieuw zacht en soepel maakt en helpt huidveroudering tegen te gaan.


































Het Differently Intense Cure - Anti-Ageing Hand Programme bestaat uit een zachte scrub en een verzorgend masker voor de handen, inclusief witte katoenen handschoenen voor een intense werking.

























STAP 1: GENTLE HAND & ELBOW SCRUB

Met de Gentle Hand & Elbow Scrub maak je komaf met vervelende droge velletjes en kunnen de werkzame bestanddelen van het masker (stap 2) beter worden opgenomen.


















STAP 2: REPLENISHING HAND MASK

Nadat de scrub zo goed als alle droge velletjes heeft verwijderd, en het waren er heel wat (zie voorgaande foto), breng je een royale laag van het verzorgend masker aan.

Het voedend complex van vitamines, spoorelementen, anti-oxidanten en collageen stimulerende peptides zorgen voor zachte, gladde en gehydrateerde handen.






De bijgeleverde katoenen handschoenen zijn misschien niet bepaald flatterend te noemen, maar het is wel de ideale manier om het handmasker extra goed te laten inwerken.


Resultaat? Tadaa... Ik ben weer eventjes verlost van die vervelende droge velletjes en mijn handen zien er opnieuw een stuk beter uit!

Ik kan het Differently Intense Cure - Anti-Ageing Hand Programme dan ook iedereen aanraden, zeker tijdens dit gure weer. Het 2-stappenplan is heel makkelijk in gebruik, doeltreffend en gaat zelfs bij regelmatig gebruik pigmentvlekjes en lijntjes tegen.


De prijs van het Lancaster 'Differently Intense Cure - Anti-Ageing Hand Programme' moet ik jullie helaas schuldig blijven, aangezien ik de set ooit cadeau heb gekregen.






4 reacties

  1. Ah, zo'n handschoentjes was ik aan het zoeken om samen met Lush Lemony flutter te gebruiken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @BeautyLoves: Zo'n handschoentjes verkopen ze ook bij Essenza heb ik al gezien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit ! Kan zoiets wel gebruiken, mijn handen zijn precies papyruskarton met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt alvast goed!! Mijn handjes kunnen dit ook wel geruiken...

    BeantwoordenVerwijderen