ERES: NAILS FOR A SUNNY SUMMER!

woensdag, februari 22, 2012


Dat Eres naast prachtige badmode en lingerie nu zich ook aan een nagellaklijn waagt, is al lang geen geheim meer.

Eerder deze week zagen jullie de drie kleuren uit deze nagellaklijn al passeren, en vandaag toon ik jullie de swatches. 



Eres koos voor drie intense kleuren, rechtstreeks geïnspireerd op de hoofdkleuren van haar nieuwste badpakkencollectie voor de komende lente en zomer!

Want meer dan ooit zien we onze nagels als echte modeaccessoires en dromen we ervan deze intense kleuren als speelse en luchtige lichttoetsen te combineren met ons badpak of humeur van de dag.



De kleuren zijn alvast schitterend, daar kan je niet omheen. Maar hoe zit het met de kwaliteit van de lakjes? Brengen ze egaal aan, glanzen ze mooi? En vooral, houden ze lang?


'SOUFI': verrukkelijk als cardamone

Heel zomers en apart is dit 'Soufi' geel. Of zou ik het eerder oranje noemen? 'Soufi' is de meest glossy van de drie en daardoor ook meteen mijn favoriet. Dit is echt een droomlakje om aan te brengen!


'BENGALE': diep zoals de gladiolen van Byzantium

Altijd mooi is deze 'Bengale', een prachtige diepe roze kleur die verbazingwekkend goed dekt in slechts één laagje. Ook prachtig op de teennagels!


'DAMAS': verleidelijk als gesmolten chocolade

'Damas' is zo'n kleur waarvan ik eerst dacht dat het niets voor mij was. Eens op de nagels heb ik toch mijn mening moeten herzien want dit chocoladebruin geeft echt iets zonnigs aan je nagels. Het vleugje auberginekleur dat erin verwerkt zit geeft de kleur een extraatje!

Wat mij betreft is de eerste nagellaklijn van Eres zeker een voltreffer! De lakjes brengen makkelijk en egaal aan, glanzen mooi, dekken al in één enkele laag, én blijven zeker een drietal dagen mooi.

Meer van dat, graag!


De nagellaklijn bestaat uit drie zomerse kleuren en is vanaf maart 2012 verkrijgbaar in de Eres winkel.

Prijs: 16 euro




5 reacties

  1. Oh wauw, die eerste twee zien er om te smullen uit haha! Mooi, die glossy finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw alle drie mooie kleurtjes!! En heb ook nooit dit merk gekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De roze is mijn favoriet! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen