WIN: KIEHL'S Midnight Recovery Eye + Happy 2012! - AFGESLOTEN

zondag, januari 01, 2012

Om het nieuwe jaar in schoonheid te beginnen, heb ik alvast een leuke Kiehl's winactie voor jullie klaarstaan! Vandaag kunnen jullie hier op Eva's Beautyblog de nieuwe Kiehl's Midnight Recovery Eye winnen, ideaal om alle sporen van véél te lange feestjes uit te wissen dacht ik zo.

Kiehl's Midnight Recovery Eye is het vervolg op het populaire Midnight Recovery Concentrate (check het artikel hier), en is specifiek bedoeld om de huid rondom te ogen 's nachts te herstellen.

Dankzij een unieke mix van essentiële oliën en muizendoorn, een actief bestanddeel dat de microstimulatie doet toenemen, worden zwellingen aanzienlijk verminderd en wordt de vorming van fijne lijntjes en rimpels vertraagd zodat u 's morgens met een frisse, uitgeruste blik ontwaakt!


Wil jij graag kans maken op de Kiehl's Midnight Recovery Eye t.w.v. 35 euro?
Lees dan vlug verder!



HOE KAN JE WINNEN?

* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site
* Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen


De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaar bekend.


 
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik wil iedereen van harte bedanken voor de talrijke bezoekjes aan Eva's Beautyblog in 2011! Hopelijk mag ik jullie ook in 2012 blijven verwelkomen!




39 reacties

  1. Gelukkig nieuwjaar!
    Zit er echt een leuk product uit, ik doe dan ook graag mee aan je winactie. Ik heb al een mailtje gestuurd en ik volg je al via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh leuk ! Ik doe mee, ik volgde je al via bloglovin en heb je een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Ik doe mee! Ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked.

    Ik stuur je direct een mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Heb je net gemaild. Ik doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Ik doe mee
    Gelukkig nieuw jaar 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, wat leuk! Het midnight recovery serum is ook al ontzettend fijn, dat moet dit goedje ook wel heerlijk zijn! Ik doe graa mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. naomi van leeuwem1 januari 2012 om 14:35

    ik doe mee, ik volgde je al op bloglovin:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee! Ideaal voor after party eyes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoioioi =D
    Happy new yeaar !
    Ik doe mee, ik vlog je op bloglovin' & heb het artikel gelikeddd =)
    Ook heb ik je gemaild
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee! Ik ben echt benieuwd naar het product!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sandy Van den Bleeken1 januari 2012 om 19:38

    Happy 2012!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy 2012!! Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe mee! ziet er een goed (en handig) product uit!
    ik heb een mailtje gestuurd en volg je op bloglovin!
    gelukkig nieuwjaar!!!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy new year!! Ik doe ook mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig nieuwjaar!
    En ik doe alvast mee aan deze winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al die leuke giveaways!!
    Deze wil ik al lang proberen dus ik ga je zeker een mailtje sturen!!

    groetjes en happy new year xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alweer een hele leuke! Ik doe zeker mee!

    Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar, met veel blog- en persoonlijk succes!

    (PS: ik volg je ook op Bloglovin!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er heel erg veelbelovend uit! Ik ga je nu meteen mailen (en volgen op bloglovin natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooh fijn, ik doe mee!
    ik volgde je al via bloglovin' en stuur je een mailtje dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh, lijkt me een heerlijke creme!
    En die feestjes uitwissen.. dat klinkt als een heel goed idee.

    Ik ga je nu een mailtje sturen en ik volg je op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe mee!
    En volg je op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee! Heb gemaild en volg je via bloglovin.Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe mee!

    Dit lijkt me echt geweldig.
    Ik ben nu op een soort van water dieet om de huid onder mijn ogen mooi te houden ( schijnt te werken) maar dit zou een veel betere oplossing zijn.

    Ik volg je via bloglovin' en heb dit artikel geliked.

    Liefs,
    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hebben hebben ^^ ik dooe mee:D volg je op bloglovin' al een tijdje ^^ !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou heel graag meedoen met deze actie. Ik volg je via bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi, Ik doe mee met deze winactie, echt super leuk! kan niet wachten om dit product uit te proberen. Ik volg je al op bloglovin.

    xx Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige prijzen ! Super !
    Ik heb je weer een mailtje gestuurd (nikita_ev@hotmail.com)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Happy 2012! Gezien de huid onder mijn ogen wel wat hulp kan gebruiken doe ik graag weer mee :)
    Ik ga je snel mailen! (natlie_v at hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke prijs! Ik doe dus zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik doe mee XD!!!
    ga nu een mailtje sturen
    en een gelukkig 2012 e

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw! Ben echt benieuwd naar dit product!! Doe dan ook graag mee aan de winactie! Mailtje is al verzonden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alena Vercruysse6 januari 2012 om 09:15

    Eva,
    Heel erg toffe winactie!
    Ik doe heel graag mee... :-)
    lieve groetjes Alena.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee! (nog net op tijd)

    - ik volg je op bloglovin
    - het staat op mijn blog (aan de rechterkant)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen