BOBBI BROWN Lash Glamour Extreme Lengthening Mascara

woensdag, januari 04, 2012


Tijdens mijn laatste bezoekje aan Rijsel kocht ik een aantal make-up producten van het merk Bobbi Brown. Ik was al heel tevreden over de gel eyeliner, de oogschaduw en de lip balm, dat ik eigenlijk wel eens een van hun mascara's wilde uitproberen.

Ondertussen heb ik wel al een aantal favorieten, denk maar aan Inimitable van Chanel en Hypnôse Precious Cells van Lancôme, toch zijn er altijd wel enkele exemplaren die mijn aandacht weten te trekken door hun unieke borsteltje of verzorgende formule.






De Lash Glamour Extreme Lenghtening Mascara is de nieuwste telg uit het assortiment mascara's van Bobbi Brown en belooft extreem lange wimpers. Het unieke borsteltje zorgt voor perfect gescheiden en gekrulde wimpers en terwijl de verzorgende formule de wimpers ook nog eens extra verzorgt.




Over het borsteltje ben ik heel tevreden, hij doet mij een beetje denken aan de Sublime de Chanel mascara van Chanel, alleen is deze iets fijner. De kleur is mooi zwart en blijft ook prima zitten zonder vegen te maken.





Hier heb ik twee dunne laagjes Lash Glamour Extreme Lenghtening Mascara aangebracht, wat een zeer natuurlijk resultaat geeft. Toch had ik wat meer lengte verwacht, zeker omdat de mascara de naam 'Lash Glamour Extreme Lengthening' draagt.

Al bij al geen slechte mascara, maar ik denk niet dat ik hem nog zou kopen. Ik denk dat er heel wat andere mascara's op de markt zijn die een pak minder kosten en een beter resultaat geven.


Pluspunten:

- separeert de wimpers heel mooi
- mooie, zwarte kleur
- verzorgende formule
- handig borsteltje



Minpunten:

- vrij natuurlijk effect
- weing lengte



Bobbi Brown Lash Glamour Extreme Lengthening Mascara
Prijs: 25 euro



6 reacties

  1. Het is niet echt een wauw -effect he, ik zou hem ook niet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, niets voor mij. En ik had ook wat meer verwacht, de naam schept hoge verwachtingen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje jammer dat hij niet doet wat je verwacht had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de lengte, zeker met zo'n naam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sandy Van den Bleeken4 januari 2012 om 21:55

    Een goede mascara vinden is echt zo moeilijk hé. Ik ben nog altijd op zoeken naar ééntje die de wimpers verlengt, dikker maakt en geen spinnenpoten vormt (wat ben ik veeleisend zeg :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had er ook meer van verwacht.. Heel duidelijke en nuttige review!

    BeantwoordenVerwijderen