REN: Shower Trio Gift Set

vrijdag, januari 13, 2012


De feestdagen liggen ondertussen al even achter ons, een gezellige periode waarin elk jaar heel wat cosmeticamerken tal van leuke geschenkoffers uitbrengen.

Zo'n geschenkkoffer is altijd leuk om te geven en is vaak ook een pak voordeliger dan wanneer je de producten bijvoorbeeld apart zou kopen.






Ik kreeg voor Kerst de REN Shower Trio Gift Set cadeau, een prachtige doos die helemaal is geïnspireerd op het met de handgeschilderde behangpapier uit Japan en Korea én nadien trouwens perfect dienst kan doen als opbergdoos.





Uiteraard heeft deze mooie doos nog meer te bieden! Binnenin vind je namelijk maar liefst drie flesjes douchegel in full size formaat in drie heerlijke geuren.

- Moroccan Rose Otto Body Wash
- Seaweed & Sage Body Wash 
- Neroli & Grapefruit Body Wash 


Een aanrader? Absoluut! Zeker als je weet dat je voor de geschenkkoffer bijna evenveel neertelt als twee flesjes douchegel die je apart zou kopen!


De REN Shower Trio Gift Set is verkrijgbaar bij o.a. Instant Spa (limited edition!)

  


7 reacties

  1. Ik had nog nooit van het merk Ren gehoord. Maar wel een prachtige verpakking inderdaad :) Ik vind het ook altijd fijn om voordeliger uit te zijn EN dan ook nog eens meer producten te krijgen inclusief toffe verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! Ik heb ooit eens een scrub van hun gebruikt en die rook ook al lekker. Ik kan me voorstellen dat deze douchegels even zalig ruiken. En zo'n originele geurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ben wel benieuwd naar de Moroccan Rose variant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie cadeauset ! De verpakking is erg mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op geschenksetjes!!!
    Deze is echt mooi en de producten klinken heerlijk!!
    Ik kende dit merk nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt heel leuk uit om te krijgen (of om voor jezelf te kopen :p).
    Echt een mooie doos en ik ben ook wel benieuwd naar de producten, heb nog nooit iets van REN geprobeerd. Moet ik dringend maar eens veranderen :)

    BeantwoordenVerwijderen