NOTD: ESSIE 'Over The Edge'

vrijdag, januari 20, 2012



















Iets minder workproof maar wel perfect voor dit seizoen is deze prachtige kleur 'Over The Edge' van Essie. Een mooie metaalgrijze kleur met een fijne shimmer, of zoals Essie het zelf zo mooi beschrijft 'a dramatic metallic midnight silver'.

'Over The Edge' doet mij een beetje denken aan 'Black Pearl' van Chanel, een mooie grijze metallic kleur met een meer groene ondertoon. Check het artikel hier
























De fijne shimmers in dit lakje maken de kleur ook minder hard en vlak waardoor het een perfect alternatief is voor zwarte nagellak.
  


















Lakken gaat bijzonder makkelijk, dankzij het vernieuwde brede borsteltje en nieuwe formule. De droogtijd is relatief kort, zeker als je afwerkt met een laagje sneldrogende top coat!

Toen ik voor het eerst de vernieuwde Essie lakjes uitprobeerde in combinatie met de INM Out The Door Top Coat was ik een beetje teleurgesteld. Het leek wel alsof ik de nagellak er kon afpellen maar nu ik een andere top coat gebruik is dat probleem van de baan. Gelukkig maar want naast deze prachtige 'Over The Edge' heeft Essie nog veel meer kleurtjes om uit te proberen!



Essie 'Over The Edge' is verkrijgbaar bij DI en binnenkort ook bij Ici Paris XL!
Prijs: 10,95 euro




8 reacties

  1. Leuke kleur ! Donkere nagellak staat altijd zo chique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij heeft inderdaad wat weg van Black Pearl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij hebben niet alle Di en Ici paris xl filialen dit merk..jammer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb vorige week ook Essie gekocht! Lang leve Di!:-)
    Ben super tevreden over het nieuw borsteltje...
    Veel beter dan vroeger dus op naar het volgende potje Essie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kleurtje, ik heb 2 weken geleden mijn eerste essie lakje gekocht =D

    ps: ik volg je vanaf nu via Bloglovin :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje, ik heb zelf nog geen lakjes van Essie. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen