NEW: YVES SAINT LAURENT Manucure Couture Duo

woensdag, januari 11, 2012







































2012 wordt een jaar vol goede voornemens! Eentje daarvan is meer tijd maken om te genieten van alle leuke dingen en daar hoort zeker een reisje naar de zon bij.

Naast enkele kersverse zomerbrochures vol leuke bestemmingen, heb ik hier het nieuwste nagellakduo uit de Spring Look Collection 2012 van Yves Saint Laurent klaarstaan.




  






















Het Manucure Couture Duo bevat twee frisse sorbetkleurtjes voor de nagels die elk afzonderlijk of samen kunnen worden gebruikt. Ik ben alvast grote fan van het schuine kwastje waarmee je in een handomdraai een perfecte manicure kan uitvoeren!

Een nail of the day met deze fruitige kleurtjes komt eraan!




YVES SAINT LAURENT Manucure Couture Duo
Prijs: 32,50 euro (verkrijgbaar vanaf 16 januari 2012)




8 reacties

  1. Zo'n zomerse kleuren, die wil ik ook graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kleurtjes! ben benieuwd om ze op je nagels te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kleurtjes ! Ik krijg al terug zin in een beetje zon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie kleurtjes, ik verlang al helemaal naar de zomer! Jammer dat ze zo prijzig zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nu al helemaaaal zin in de zomer.. wat een leuke kleurtjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doet me echt aan snoepjes denken! Kan niet wachten om foto's te zien..

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen