MISSONI @ Donum Antwerp

maandag, januari 09, 2012

De prachtige interieurzaak Donum is bij ons thuis al jaren een favoriet adresje! Niet alleen omwille van de perfecte service die ze hier bieden, maar ook om het mooie uitgebreide aanbod interieurdesign dat je doet watertanden.

Een bezoekje aan de Antwerpse stad is dan ook nooit compleet zonder eerst even bij deze lifestyle winkel langs te gaan. Naast het tijdloze Vitra (denk maar aan de schitterende 'Eames' eetkamerstoel of 'Ottoman' lounge) vind je hier natuurlijk ook kleinere en meer betaalbare stukken om je woning of zelfs badkamer op te smukken.





Toen ik afgelopen weekend deze mooie badlakens van Missoni aan -30% zag liggen was ik meteen verkocht! Dit jaar ligt er misschien wel een reisje in het verschiet en dan gaan deze trendy badlakens zeker van pas komen!






MISSONI Home Collection is o.a. verkrijgbaar bij Donum

Donum Antwerpen
Hopland 47
2000 Antwerpen

Donum Hasselt
Havermarkt 31/33
3500 Hasselt



5 reacties

  1. I loooove Missoni ! Die kleedjes ervan zijn altijd zoo prachtig, hmm ... *zwijmel*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga altijd eens kijken in de Hasseltse Donum, maar vaak blijft het bij kijken. Ooit wil ik toch wel eens de Eames Ottoman, maar die is op dit moment toch ietsje te duur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb juist je Blog ontdekt en vindt hem TOP! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Missoni geweldig vooral de sjaals en de bikini's!

    BeantwoordenVerwijderen