LUSH kerstproducten!

maandag, januari 02, 2012

Of het nu Kerst, Valentijn of Pasen is, bij Lush zijn gewoon altijd de leukste badproducten te vinden! Vorig jaar met Kerst trok ik in bad met de Iced Wine Shower Jelly, een heerlijke fruitige jelly - geurend naar grapefruit, bergamot en buchu - en dit jaar waren drie andere toppers uit de Lush kerstcollectie aan de beurt.




Snow Fairy - 5,95 euro (100ml)
De magische geur van Snow Fairy is al jaren populair en hoort eigenlijk gewoon bij Kerstmis. De zoete geur van suikerspin en vanille doen mij alvast terugdenken aan m'n kinderjaren, heerlijk!






So White - 2,95 euro
Met een bruisbal kan je me altijd plezieren, zeker als ze naar appeltjes ruiken! Net zoals alle andere bruisballen van Lush bevat deze So White ballistic alleen de fijnste ingrediënten en essentiële oliën.







Australian Igloo - 4,95 euro
Heerlijke eucalyptusolie gemengd met sandelhout en fairtraide suiker? Da's een perfecte combinatie voor een doeltreffende lichaamsscrub als je het mij vraagt! De suikerkorrels en de kokosolie die zich binnenin de iglo bevindt zorgen bovendien voor een zachte gezonde huid.



Wie nog een voorraadje Lush kerstproducten in huis wil halen moet snel zijn want al deze producten zijn limited edition!




10 reacties

  1. De geur van Snow Fairy blijft zalig hè! Ik las dat ze vanaf morgen 50% op Lush-producten geven (kerstcollectie) dus wie snel is, kan nog koopjes doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Snow Fairy nu nog nooit geroken he ! Dringend tijd dat er es een Lush in Gent komt ( ook al passeer ik elke week langs de Lush in Antwerpen, op weg naar het station :p).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere producten, al vind ik Snowfairy zelf iets te zoet. Maar de andere twee lijken me wel heerlijk! Veel plezier ermee. :)
    Ik heb nog genoeg producten op te maken, dus ik sla dit jaar even over. :P Heb wel Buche de Noel gekocht en vorig jaar ook een aantal kerstproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De scrub en de bruisbal lijken me heerlijk ! Badproducten die naar appeltjes ruiken doen me altijd aan mijn kindertijd denken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne producten! Ik moet dringend nog eens een lush binnen springen. Zeker nu het solden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @BeautyLoves: Bedankt voor de tip! Altijd handig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb in Nederland (woon lekker vlak bij de grens) al goed geprofiteerd van de 50% actie, heb een hele lade vol Lush nu waar ik de rest van het jaar mee toekom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sandy Van den Bleeken3 januari 2012 om 19:51

    Lushproducten zijn heerlijk! Ik ben ook zo benieuwd naar die Snow Fairy, maar vergeet altijd te gaan ruiken als ik daar passeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snowfairy en So White ruiken zooo lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wel een Lush in Gent :)!

    BeantwoordenVerwijderen