KIEHL'S: Press Day Spring/Summer 2012

woensdag, januari 18, 2012


In de moderne en gezellige B&B Yellow Submarine werden afgelopen donderdag de nieuwste Kiehl's producten voorgesteld. Een niet te missen gebeuren dat ik als grote Kiehl's fan maar moeilijk aan mij kon laten voorbijgaan!

Dus trok ik na het werk richting Antwerpen waar ik in gezelschap van een verfrissend drankje kennis maakte met enkele leuke nieuwtjes en productlanceringen!




Eén van die leuke nieuwtjes is dat Kiehl's half februari 2012 een webshop opent zodat je voortaan ook op een druilige zondagnamiddag je winkelmandje kan vullen met Kiehl's goodies

Altijd handig én goed voor onze portemonnee is dat de producten gratis bij jou thuis worden geleverd bij een bestelling van min. 90 euro. Tijdens de lancering van de webshop (half februari) kan dat al vanaf min. 60 euro! 




Na al deze leuke nieuwigheden stond er ons nog meer leuks te wachten! Zo werden we in kleine groepjes verdeeld waar ieder van ons een persoonlijk huidadvies door een huidconsulente kreeg.

Aan de hand van een persoonlijke huidanalyse werd de verhouding vocht/talg van jouw huid gemeten en werd er een volledig verzorgingsprogramma opgesteld. Volgens de patch test is de huid op mijn wangen normaal tot droog en op het voorhoofd normaal tot gemengd maar toch in goede conditie.


 

Omdat ik ondertussen toch al de twintig ben gepasseerd, vroeg ik specifiek naar een goede oogcrème die verstevigend werkt en huidveroudering tegengaat. Een aanrader volgens haar is de Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate uit het Kiehl's Dermatologist Solutions-gamma.  





Andere Kiehl's producten die voor mijn huid werden aangeraden:

- Centella Skin-Calming Facial Cleanser ('s morgens en 's avonds)
- Açaï Damage-Protecting Toning Mist ('s morgens en 's avonds)
Midnight Recovery Concentrate ('s avonds)  
- Midnight Recovery Eye ('s avonds)
- Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate ('s morgens)
- Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate ('s morgens, onder moisturizer) 
- Ultra Light Daily UV Defense SPF 50  PA+++ ('s morgens)





Gaan jullie een kijkje nemen in de webshop, of gaan jullie liever naar de winkel?

 
Bedankt Kiehl's voor de gezellige en leerrijke avond!




9 reacties

  1. Ik vind het net zo leuk dat je in de winkel rustig kan rondsnuffelen én advies krijgt..
    Maar voor wat back-up productjes lijkt die webshop zeker handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van de charme van een winkel, maar omdat Kiehl's voor mij toch wel een heel eindje is, zie ik die webshop ook wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel fijn dat ze binnenkort een webshop hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk nieuws van de webshop!
    Jammer dat ik niet naar de kiehl's avond kon komen, zag er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! :)
    Fijn je nog eens tegen te komen in Brussel!
    Tot een volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Lindy: Merci! Heel graag tot een volgende keer!! :D
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de url van deze webshop ?

    BeantwoordenVerwijderen