BACK TO BASICS!

vrijdag, januari 06, 2012













Nu de feestdagen achter de rug zijn mogen glitters en valse wimpers weer netjes worden opgeborgen om plaats te maken voor enkele goede make-up basics!

Die zijn eigenlijk onmisbaar in ieders make-up stash en zorgen voor een natuurlijke frisse look.

Met stip op één is toch wel de Bobbi Brown Lip Balm SPF 15! Zonder twijfel een topper onder de lippenbalsems en héél zuinig in gebruik. Lees je graag nog eens de review, klik dan hier.

Toen ik vorig jaar kennis maakte met het Studio Careblend/Pressed Powder van MAC was ik zo onder de indruk van dit fantastische poeder dat ik eigenlijk nooit meer een ander heb gebruikt! Ondertussen ben ik al aan mijn tweede doosje begonnen en dat zegt meer dan genoeg, niet?

Nog steeds big love voor de Touche Eclat van Yves Saint Laurent, Bobbi Brown oogschaduw in 'Shell' en de mascara Inimitable van Chanel waar ik binnenkort zeker een artikeltje over schrijf! 

Ook de wimperkruller van Shu Uemura mag in dit lijstje niet ontbreken! Deze zorgt voor mooi gekrulde wimpers zonder ze te beschadigen.























Vorige week vierde Eva's Beautyblog haar 2de blogverjaardag met enkele leuke winacties! Wie nog niet heeft meegedaan kan nog deelnemen tot middernacht!

Veel succes iedereen en fijn weekend!




13 reacties

  1. Ik ben heel benieuwd naar die Bobbi Brown lip balm! Dringend eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk artikel! ik heb die poeder van mac ook! love thatt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zitten ook enkele van mijn basics tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijken me echt basics van goede kwaliteit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De touche éclat is ook een van mijn basics geworden ! De mascara van Chanel zou ik wel graag es testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de touche eclat zo duur is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Eva,

    waar is die lip balm van Bobbi Brown verkrijgbaar?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Nele: Ik heb de BB lip balm in Rijsel gekocht (Galeries Lafayette), maar sinds kort is hij ook in Brussel verkrijgbaar! (A. Ortstraat 11A) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie basics! de bobbi brown lipbalm lijkt me fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Eva,

    waar is die wimperkruller van Shu Uemura te verkrijgen? Heb er al veel goeds over gehoord, maar heb geen idee waar ik hem kan kopen.

    Gracias!

    PS: Geweldige blog! Net ontdekt, maar al zeer enthousiast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Sig: Thx! :)
    Je kan de wimperkruller kopen in de Shu Uemura winkel in Antwerpen. (Huidevettersstraat 38) :D

    BeantwoordenVerwijderen