WIN: YVES SAINT LAURENT make-up duo! - AFGESLOTEN

maandag, december 26, 2011


Deze week bestaat Eva's Beautyblog precies 2 jaar! Eigenlijk is het pas op woensdag 28 december 2011 dat ik een tweede blogkaarsje mag uitblazen maar voor een keer beginnen we iets vroeger met de pret!

Het is een bedankje naar jullie toe, voor de vele bezoekjes, de lieve e-mails en zoveel meer... Elke dag zal je hier een nieuwe leuke winactie aantreffen, en dit gedurende de hele week! Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen.

Lees snel verder wat jullie kunnen winnen en hoe jullie kunnen deelnemen aan deze winactie!


Wat kan je winnen? 

Als grote fan van Yves Saint Laurent kon een winactie met mijn geliefde beauty brand natuurlijk niet ontbreken! Ik mag maar liefst 5 YSL make-up duo's t.w.v. 48,88 euro wegschenken met daarin het Dessin du Regard Waterproof oogpotlood + Ombre Solo oogschaduw!

Er zijn 4 setjes Dessin du Regard Waterproof oogpotlood 'N°3 Ultramarine' + Ombre Solo oogschaduw 'N°18 Violet Pénombre én 1 setje Dessin du Regard 'N°11 Vert Stellaire' + Ombre Solo oogschaduw 'N°18 Violet Pénombre' te winnen.

Laat dus zeker bij de reacties weten of jouw voorkeur uitgaat naar de Ombre Solo oogschaduw 'N°18 Violet Pénombre' met het donkerblauwe of donkergroene oogpotlood!



Hoe kan je winnen?

* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site


De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaars bekend.



Een extra bedankje ook aan de fijne pr-mensen die in mij hebben geloofd. Bedankt voor de leuke samenwerking van de voorbije twee jaar en de vele steun, zonder jullie zouden deze winacties nooit tot stand zijn gekomen!

Veel succes iedereen!

 

45 reacties

  1. Proficiat met je 2-jarig bestaan!
    Ik doe héél graag mee met deze winactie!
    Als ik echt mag kiezen.. dan ga ik voor het donkerblauwe oogpotlood!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh I'm in ! Mijn voorkeur gaat uit naar het groene oogpotlood. Ik volgde je reeds op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blogverjaardag ! Ik volgde je al op Bloglovin :) Ik maak graag kans op het setje met het groene potlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, al 2 jaar! Hartelijk gefeliciteerd! Dat er nog vele jaren mogen bijkomen!

    Ik doe graag mee

    &&Prettige kerstdagen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, proficiat! :)
    Hier zou ik nu eens graag aan meedoen, ik kijk al uit naar de rest van de week, hihi!

    Blauw, daar ga ik denk ik toch voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Blogjes B - Day meid!! :)

    Ik doe graag mee aan deze fantastische winactie want ik heb nog niets van YSL en ben best benieuwd naar dit exclusieve merk, en ik ga voor het groene potlood! :)

    Mijn mailtje komt er zo aan! :)
    Een extra kans kan ik natuurlijk niet weerstaan (wie wel? ;)) dus ik volg je via Bloglovin (al een hele tijd trouwens) en ik heb dit artikeltje met alle plezier een likeje gegeven.

    Dankjewel voor deze geweldige winactie! :)

    Happy holidays meid! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Eva

    Dikke proficiat, wat vliegt de tijd soms snel hé! Maar doe zeker en vast zo verder!

    Ik doe ook graag mee aan de winactie, omdat ik eigenlijk maar 1 ding heb van YSL en ik ben benieuwd naar meer ;-).

    Ik stuur je een mailtje, ik volgde je al via bloglovin' en heb je artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hoi..

    Proficiat met je twee jarig bestaan!
    Ik zou graag willen meedoen aan deze winactie, aangezien ik gek ben van make up maar momenteel nog niets in bezit heb van YSL..

    Het blauwe kleurtje spreekt mij het meest aan!

    Groeten
    Aslihan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blogverjaardagen zijn zoooo leuk :) Gefeliciteerd met de 2 jaar, ben er zeker van dat er nog vele bijkomen en mogen die allemaal zo goed gevuld zijn als de laatste 2!

    Ik doe graag mee met de winactie, de oogschaduw heeft een prachtige originele kleur die ik nog niet heb! Beide oogpotloodkleuren zijn mooi en heb ze beide nog niet dus mij maakt het niet uit :) Als ik echt moet kiezen ga ik voor groen omdat dat mij wat meer uitdaagt maar het maakt echt niet uit!

    Mailtje volgt straks en ik volg je alvast op bloglovin' voor een extra kans :)

    Liefs,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat met je 2 jarig bestaan en mogen er nog vele jaartjes volgen..en uiteraard doe ik graag mee aan deze leuke winactie

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Eva Proficiat voor je 2 jarig!
    Ik doe graag mee aan deze super winacaite! Ik houd van de oogschaduw violet pénombre!!! :D
    Ik volg je via Bloglovin :)
    Dank u voor de winactie!
    XXX
    Valysta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey ik wil graag mee doen aan de winactie!! Mijn voorkeur gaat uuit naar de ombre solo oogschaduw met het donkergroene potlood! Thnx voor de leuke winactie en mijn mailtje volgt. Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe zeker mee, wat een kans zeg!
    mijn voorkeur gaat uit naar het mooie groene potlood:)
    k volg natuurlijk ook op bloglovin en zal het artikel liken:D
    snel mailte versturen...
    Liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik kom graag in aanmerking voor een de prijzen. Voorkeur voor het setje met het blauwe oogpotlood. Omdat er daar vier van zijn. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Count me in ;-)! Super leuke actie!
    En een dikke proficiat met je 2-jarig bestaan!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook met plezier mee! Als ik win dan graag het blauwe potlood ajb.

    Ik volg je ook via Bloglovin.

    Proficiat met de blog. Jij was de eerste blog die ik ben beginnen volgen en ik lees je artikels nog steeds met zeer veel plezier!

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alvast een dikke pre-proficiat :) Morgen is het dus officieel zo ver! Echt amai dat je dit na 2 jaar nog steeds met zoveel plezier doet, erg fijn voor ons lezers dus op naar jaar 3 he.
    Liefs,
    Nathalie
    (natlie_v at hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee aan je winactie ( liefst voor het groene oogpotlood). Heel fijn dat jij je lezeressen zo verwent bij het tweejarig bestaan van je blog. Nog vele jaren gewenst!
    (Het mailtje komt er zo aan)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super dat je blog al 2 jaar bestaat. Het toeval wil dat je altijd producten reviewt die ik zelf graag wil, enorm handig en leuk om bij weg te dromen als het eens niet voor mijn portemonnee is.
    Graag had ik ook meegedaan aan de winactie, liefst het groene potlood dan.
    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd dat je blog alweer 2jaartjes bestaat! LEUK! Ik neem er altijd met plezier altijd een kijkje :D

    Ik doe graag mee met de winactie. Super leuk!

    xx Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Eva, van harte proficiat met je tweede blogverjaardag!! Absoluut verdiend en hopelijk mag en kan je nog lang doordoen!

    Ik waag ook mijn kans voor het donkergroene potlood. Ik volg je nog via Google Friend Connect, maar als je liever Bloglovin' hebt, wil ik dat wel veranderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd!

    Mijn voorkeur gaat uit naar het blauwe potlood :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe mee. Als ik zou winnen kies ik voor het donkerblauwe oogpotlood, wnat ik draag meer blauwe make up dan groen.
    Ik volgde je al op bloglovin en ga nu een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Graag zou ik meedingen nr dit leuke pakketje, als ik dan kan kiezen liefst het donkerblauwe potlood.
    Alvast proficiat met je 2e blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe mee! En uiteraard een dikke proficiat met je tweejarige bestaan! Doe mij maar het blauwe oogpotlood ( voor het geval ik zou winnen :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super. Ik doe mee en wil graag de groene winnen. Ik volg op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat!
    Graag maak ik kans op het setje met het groen oogpotlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super winactie
    ik doe graag mee
    Ik volg je via blogloving

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd!

    Yves Saint Laurent? Wow! Wat een geweldige winactie! Ik hou van constrasten daarom kies ik voor het donkergroene oogpotlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd haha.
    Ik hou dus ook van YSL!Mijn voorkeur is violet ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wooeh ik doe mee! ik volg je al op BL.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe zeker mee :)! Als ik mocht winnen kies ik voor het setje met het donkergroene oogpotlood :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin! :) mijn voorkeur gaat uit naar het blauwe oogpotlood!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeetje, echt een hele gave winactie!
    Ik meld me aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dikke Proficiat Lady, Keep up the good work!
    Ik ben misschien heel laat maar ik doe ook graag mee en dan nog het liefst met donkerblauwe oogpotlood :o)
    Ik volg je trouwens al heel lang via Bloglovin :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee, voor het duo met de groene oogpotlood! Heb gemaild en volg je via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. IK doe zeker mee,

    Ik volg je al lang via bloglovin' en heb dit artikel geliked.

    Ik heb niet zozeer een voorkeur, maar als ik toch moet kiezen ga ik voor het blauwe potlood.'

    liefs,
    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat. Ik zou graag meedoen aan deze winactie en ik zou gaan voor het donkerblauwe potlood. Ik volg je via Bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele gave winactie!

    Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin!

    Mijn voorkeur gaat uit naar de Ombre Solo oogschaduw 'N°18 Violet Pénombre' met het donkerblauwe oogpotlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Eva,
    Woow wat een prijs om te winnen:o Echt mega lief van jou om zoveel dingetjes weg te geven :p! Ik doe mee met deze winactie, hoor! Volg je al op bloglovin. xx Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik doe zeker mee
    amai het is wel de moeite ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Alena Vercruysse6 januari 2012 om 09:58

    Eva,
    Hou echt van deze blog, je verwent ons helemaal. Ik ben echt onder de indruk van je blog, alles is super geschreven, maar vooral ook zeer professioneel.
    Ik doe graag mee met deze winactie, ik ga het liefst voor het donkerblauwe oogpotlood!
    vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen