WIN: WELLA Professionals Brilliance duopakket! - AFGESLOTEN

dinsdag, december 27, 2011

Gekleurd haar vraagt om specifieke verzorgingsproducten. Om fijn tot normaal, gekleurd haar in alle zachtheid te reinigen en te verzorgen heeft Wella Professionals een shampoo en conditioner ontwikkeld die ervoor zorgt dat gekleurd haar nog langer mooi blijft.

De producten uit de 'Brilliance'-lijn bevatten een uniek complex van diamantpoeder en vitamine E die het haar optimaal verzorgt zonder het te verzwaren. Het haar wordt beschermd en krijgt een buitengewone glans!  

Wil jij kans maken op een Wella Professionals Brilliance shampoo en conditioner t.w.v. 22,90 euro? Lees dan snel verder want ik schenk 1 duopakket weg!


HOE KAN JE WINNEN?

* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site
* Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen


De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaar bekend.


Succes!


23 reacties

  1. Oh die zou ik wel erg graag winnen, ben al eeuwen op zoek naar een goede shampoo voor mijn fijne, rood geverfde haar.
    De meeste shampoos laten mijn haar gewoon nog platter tegen mijn hoofd liggen, wat mijn 'look' niet ten goede komt :-)
    (En ik volg je al via Bloglovin ;-))
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie ! Ik doe mee!
    Ik sta te springen om de productjes uit te testen nu ik net blonde lokjes in mijn haar heb laten zetten. Ik stuur je ook direct een mailtje (mijn email adres is nikita_ev@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat zou wel van pas komen! Ik heb mijn haar net rood geverfd en ben nog op zoek naar een goede shampoo die het 'bleeden' een beetje voorkomt!
    Ik volg je al op bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opnieuw leuke winactie!Die producten zou ik wel eens willen testen. Groetjes Jessica. Mailtje volgt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, weeral zo'n superactie Eva! Geweldig! :)
    Ik waag graag een kansje want mijn haren worden ondertussen al langer dan 10 jaren gemarteld (lees: gekleurd! ;)) en hebben alle denkbare kleuren al gehad (momenteel dé fashionkleur van 2011, rood! ;)) waardoor ze nu heel erg broos, breekbaar, droog en beschadigd zijn (kan je je waarschijnlijk ook best wel voorstellen... ;)) en kunnen dus best wat extra glans, verzorging, voeding én liefde gebruiken! :)
    Bovendien heb ik nog nooit producten van Wella gebruikt en ben ik wel benieuwd of deze producten wel kunnen wat alle andere shampoo's en conditioners blijkbaar niet kunnen, namelijk mijn haren ontwarren, herstellen en weer mooi maken! :)

    Mijn mailtje komt er zo aan! :)

    Duim duim duim! :)

    Dankjewel voor deze leuke winactie en prettige feestdagen meid! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof! Ik doe alvast mee, geliked op mn bloglovin :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Heb je net gemaild :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee.
    Ik volgde je al op bloglovin, en heb ook al een mail gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaw wat een fijne winacties heb je online staan! Ik doe ( alweer :p) mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee. Ik heb je gevolgd op Bloglovin. Super actie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe heel graag mee met deze win-actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wella Professionals producten zijn heel goed maar iets te duur. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe graag mee.
    ik volg je ook via bloglovin'

    groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee!

    liefs,
    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe zeker mee met de wedstrijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt goed, ik doe mee

    Groetjes

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke acties. Deze wil ik wel winnen dus ik doe mee.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind wella altijd nèt ietsje te duur om te kopen, dus het lijkt me super om deze mooie producten te winnen!:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alena Vercruysse6 januari 2012 om 09:50

    Heel heel graag doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen