WIN: REDKEN Tousle Whip! - AFGESLOTEN

zaterdag, december 31, 2011



Altijd al gedroomd van een warrige, 'second day' look zonder dat je daar al te veel moeite moet voor doen? Redken bracht de nieuwe Tousle Whip 04 uit, een vederlichte texturiserende crème-wax die het haar een natuurlijke beweging geeft zonder het te verzwaren.

De zachte romige textuur kan zowel op nat of droog haar worden aangebracht en geeft een soepele definitie aan kort én lang haar!

Wil jij ook graag de vederlichte Redken Tousle Whip stylingcrème t.w.v. 23,15 euro uitproberen? Dan heb ik goed nieuws want ik mag er maar liefst 4 weggeven!




HOE KAN JE WINNEN?

* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site
* Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen

De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaars bekend.

Succes!



18 reacties

  1. ik doe graag mee!
    ik ga meteen en mailtje sturen!
    en ik volg je op bloglovin (:
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee!!

    Ik stuur je zo een mailtje en volg je natuurlijk op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier doe ik ook graag aan mee..
    (denk dat ik al genoeg mailtjes gestuurd heb met mijn gegevens :D) Fijne eindejaarsfeesten!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee !
    ik volg je op bloglovin' / heb dit artikel geliked !
    zalgelijk een mailtje sturen =)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Count me in!! Leuke actie, ik stuur je direct een mailtje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee! Ik volg je via bloglovin en heb gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Redken als je voor pret ben... of zoiets...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier doe ik ook graag aan mee (ik heb je al een paar mailtjes gestuurd- maar er komt dus nog eentje aan)Mijn email is nikita_ev@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben altijd op zoek naar iets wat mijn haar dat lekkere warrige effect geeft maar niet mijn haar vettig maakt.
    Ik zou het graag uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je op bloglovin' en doe ook voor deze winactie graag mee! Redken is ook mijn favoriete haarverzorgingsmerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supertoffe winactie
    ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alena Vercruysse6 januari 2012 om 09:24

    Hallo Eva
    Heel graag doe ik mee met deze toffe winactie. :-)

    Groetjes Alena

    BeantwoordenVerwijderen