WIN: OLAZ Total Effects skincare pakket! - AFGESLOTEN

vrijdag, december 30, 2011






























OLAZ pakte onlangs uit met een volledig vernieuwd gamma huidverzorgingsproducten waaronder de lijn Total Effects, een gamma dat de zeven tekenen van huidveroudering tegengaat en de huid opnieuw doet stralen.

Vandaag mag ik één lezeres gelukkig maken met een OLAZ Total Effects skincare pakket t.w.v. maar liefst 63,95 euro!


In dit prachtige pakket vind je:

- Total Effects Wash Cloths 25st.
- Total Effects Cleansing Milk
- Total Effects Tonic Lotion
- Total Effects Touch of Sunshine SPF15
- Total Effects Touch of Foundation SPF15 'medium'



HOE KAN JE WINNEN?
* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site
* Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen


De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaar bekend.

Veel succes iedereen!


31 reacties

  1. Ik doe heel graag mee aan deze winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandy Van den Bleeken30 december 2011 om 10:36

    Dit gamma van Olaz wil ik al een tijdje testen, maar het is er nooit van gekomen
    Het klinkt echt als een product uit het diepste van mijn dromen
    zichtbare poriën, geen gladde huid, ik heb heel wat kwalen
    maar ik ben zeker dat ik met deze wondercrème zal stralen!
    Nog een dikke proficiat met je 2-jarig bestaan
    en nog veel leuke artikels waaraan niemand kan weerstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat met het 2 jarig bestaan van je blog. De combinatie van beautynieuwtjes, shoplogs en persoonlijke artikel spreekt me echt aan. Ik stuur je ook een mailtje - mijn email is nikita_ev@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe hier heel graag aan mee! Niet voor mezelf, maar voor mijn schoonmoeder die hier heel gelukkig mee zou zijn!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee!

    Mail is verstuurd en ik volg je ook via Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke actie!! Ik doe ook mee, voor mijn mama, want ik heb dat nog niet echt nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oil of Olaz: mijn vaste waarde al 30 jaar lang!!

    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oil of Olaz: al 30 jaar lang mijn vast ochtendmaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai Eva! Wat een super win acties! Graag doe ik ook met deze wedstrijd mee! #fingerscrossed

    Nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ! Opnieuw een super leuk pakketje om te winnen. Ik ken de producten van Oil of Olaz niet maar wil ze zeker en vast eens proberen! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee en volg je op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al vaak langs deze producten in de winkel gelopen, maar had nooit het geld om jou OLAZ daadwerkelijk te kopen.

    Maar toen ik deze winactie op deze website las,
    Hoop ik dat ik in het nieuwe jaar flink wordt verast!

    Want voortaan geen foundation, en poeder meer,
    Mijn huid mag gezien worden dankzij OLAZ elke dag weer.

    Dus…geen verstoppertje meer voor mij,
    Want met dit pakket is dat namelijk voorgoed voorbij!

    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De winacties blijven maar komen! hihi :d Ik volg je natuurlijk op bloglovin en ga nu ook een mailtje sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Eva, aan deze winactie wil ik ook graag meedoen. Ikzelf heb nog nooit een product van Olaz gebruikt. Ik weet eigenlijk niet echt waarom. Als mijn huidige dagcreme op is zal ik mij iets aanschaffen van Olaz. Heeft iemand ervaring met hun dagcrèmes?
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee,
    vlog je op bloglovin' / heb dit artikel geliked,
    & heb al eerder een mail gestuurd,
    Maar moet ik bij elke winactie waarin ik meedoe een mail sturen?
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe zeker mee! Mail gestuurd en ik volg je via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op huidverzorgingsproducten.
    Ik vind dat een mooie look begint bij een verzorgde huid.
    Ik vind Olaz zelf nogal prijzig, dus is het geweldig dat iemand dit kan winnen.

    Ik volg je via bloglovin' en heb dit artikel geliked.

    Liefs,
    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee aan deze winactie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe heel graag mee aan deze winactie!

    Ik volg je via bloglovin' en heb dit artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe erg graag mee aan deze win-actie. Nog veel succes met je site. Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk! En komt natuurlijk altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou het een heel leuk cadeautje voor 2012 vinden als ik het Olaz pakket win!

    Groetjes Lenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk, ik doe mee!
    Ik stuur je een mailtje
    en ik volg je via bloglovin en het staat op mijn blog (aan de rechterkant)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben benieuwd wie de gelukkige winnaars worden van deze leuke prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sandy Van den Bleeken7 januari 2012 om 20:30

    Spannend hé :)

    BeantwoordenVerwijderen