WIN: MAX FACTOR make-up pakket! - AFGESLOTEN

donderdag, december 29, 2011


Max Factor is al jaren populair bij internationale make-up artists. Begin de 20ste eeuw waren het dé producten bij uitstek om filmsterren op te maken en vandaag is het merk meer dan ooit aanwezig op tal van modeshows, fotoshoots en video-opnames.

Ook jij kan kans maken op een prachtig make-up pakket van Max Factor t.w.v. 87,43 euro!
























Met dit pakket heb je trouwens meteen ook alles bij de hand om jezelf de nieuwste Max Factor winterlook aan te meten!

- Crème Puff Powder 'translucent 05'
- Mastertouch Under-eye concealer 'beige 309'
- Lipfinity Lasting Lip Tint '03 pink princess'
- Miracle Touch Creamy Blush '14 soft pink'
- Smokey Eye Effect Eyeshadow 'onyx smoke'
- Liquid Effect Pencil 'black fire'
- False Lash Effect Fusion mascara 'volume & length'



HOE KAN JE WINNEN?
* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site
* Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen


De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaar bekend.

Succes!


54 reacties

  1. Oh jaaa, geweldig! :D
    Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral zo'n leuke prijs ! Blijf nog maar even verder vieren hoor ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel leuke prijs! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaauw! Wat een geweldige prijs! Een pakket waarmee je een hele look kan maken is altijd super nietwaar :) ik doe dan ook weer mee.
    Vind het alleen al leuk om telkens weer nieuwe wedstrijden te vinden, dat doe je fantastisch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, ik doe mee :), volg je via bloglovin x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winactie ! Ik ga je direct een mailtje sturen (mijn email is nikita_ev@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai een zeer leuk pakketje! Ik doe mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier doe ik graag aan mee :D! Zeer leuk pakketje trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit vind ik een heel leuk setje! Mooie spulletjes.. Ik doe mee :)
    Ik volg je op bloglovin.

    Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van de Miracle Touch Creamy Blush! :) Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superprijsje tuuuuuuuuuuurlijk doe ik graag mee ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je blogverjaardag! :-)
    Ik doe dus mee met de wedstrijd,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo hee! Superleuke eindejaarscadeautjes ♥
    Stuur zo een mailtje, fijne feestdagen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee:)
    Bij de vorige winacties had ik al een mailtje gestuurd, denk dus niet dat het meer nodig is.

    Ik volgde je ook al op bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe mee!!
    ik ge meteen een mailtje sturen en ik volg je op bloglovin (:
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. awesome ik doe mee :D ga je meteen mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh en ik volg via bloglovin en heb het artikel geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil graag meedoen!! Volg je via bloglovin' en heb je gemaild :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben een grote fan van Max Factor, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige prijs. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Eva,

    knappe Blog. Doe zo verder.
    Ik doe met plezier mee aan je winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supertoffe en interessante blog! Je hebt er bij deze een fan bij!
    Mmmmm zo een pakket van Max factor zou ik wel willen winnen!
    Nog veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe graag mee.
    ik volg je ook via bloglovin'

    groetjes,
    els.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ooh dit is ook een super prijs zeg:D
    k ben zeeeer zeeer zeeer nieuwsgierig naar de blush:)
    dus ik doe zeker mee...
    ik volg je via bloglovind

    liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe ook nu weer met veel plezier mee. Ik had al een e-mailtje gestuurd bij de YSL winactie.

    Ik volg je ook op Bloglovin.

    Prettig eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Eva,

    met deze prijs zou ik ook graag meedoen. Vooral de blush lijkt me het proberen waard. Ik stuur je nu een mailtje.

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook mee, ik volg je via bloglovin' en heb al een mailtje gestuurd bij de winactie van kiehl's

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jaa Geweldig!!! Want een bleek gezicht, heeft deze winter mij namelijk al aangericht!

    Ik doe mee en volg je uiteraard via BLOGLOVIN.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super! Zeker die mascara is een pareltje! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe mee !
    vlog je op bloglovin' / heb dit artikel geliked
    & heb je gemaild
    super leuke winactie =)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mee! :) super leuk!
    En ik volg je op bloglovin ;)
    Liefs Emmely

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow hoe gaaf is dit?
    Ik doe zeker mee aan de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey,

    Dat lijkt mij een leuk pakketje dat goed van pas komt voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee! Gemaild en ik volg je met bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe mee!
    Ik ben helemaal weg van MAX factor.

    Ik volg je via bloglovin'en heb deze post geliked.

    Liefs,
    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke winactie :P ik doe zeker en vast mee:) Ik volg je op Bloglovin en heb een mailtje gestuurd:p
    je blog is trouwens fantastisch!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk, ik doe mee! Ik volg je via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een gaaf pakket!
    Ik doe zeker mee (:

    Ik volg je met bloglovin en ik heb je gemaild met mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wowwh, echt een groot pakket!
    Ik ben sowieso grote fan van de mascara, en ik ben ook heel beniewd naar de andere producten!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Superleuk! Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ooh I want it soooo bad...
    Ik volg je op Bloglovin en mail je zo meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Alena Vercruysse6 januari 2012 om 09:33

    Super prijs!
    Iedereen droomt er waarschijnlijk wel van dit te winnen... ook ik grijp graag mijn kans!
    Producten zien er erg tof uit.
    Ik stuur je een mailtje
    Groetjes
    Alena Vercruysse

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk, ik doe mee!
    Ik stuur je een mailtje
    en ik volg je via bloglovin en het staat op mijn blog (aan de rechterkant)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen