Parfuma: 40 and sexier than ever!

donderdag, december 01, 2011



Als ik de naam Parfuma zeg, dan gaat er wellicht bij velen een belletje rinkelen. Niet verwonderlijk, want deze parfumerie en beautycenter is voor velen al jaren een begrip in Antwerpen.

Naast een prima service, en een ruim assortiment aan luxe cosmeticamerken en parfums, vind je bij Parfuma (dat deze maand zijn 40ste verjaardag viert) ook een mooie selectie niche merken zoals Giorgio Armani make-up, Jane Iredale, La Mer en NuBo.
































Sinds enkele jaren kan je ook je bestelling via de webshop plaatsen, ideaal voor bezige bijen zoals ik! Met een simpele muisklik krijg je meteen een overzicht van de producten, onderverdeeld per categorie of merk. Je ziet ook meteen of het product voorradig is of niet, wat nog zo handig is.

Wil je graag een ander merk bestellen dat niet in de webshop, maar wel in de winkel terug te vinden is? Dat kan door eenvoudig een mailtje te sturen naar webshop@parfuma.com zodat ook jouw favoriete producten kunnen worden geleverd.




Ik deed de test en bestelde donderdagavond twee CHANEL-nagellakjes, die jullie uiteraard nog in een volgend artikeltje te zien krijgen. Nadat ik mijn bestelling in het weekend had betaald, kreeg ik op woensdagmorgen mijn pakje (voorzien van een stevig doosje) thuisgeleverd, vergezeld van drie staaltjes!

























Bij een bestelling vanaf 50 euro levert Parfuma jouw pakje trouwens gratis bij je thuis! En omdat Parfuma deze maand 40 kaarsjes uitblaast, krijg je bij elke bestelling in de webshop er nog eens een korting van 4 euro bovenop!

Om van deze korting te kunnen genieten geef je bij de afrekening de promocode EVA (hoofdletters) in. Deze actie is geldig van 1 december 2011 t.e.m. 10 december 2011!


PARFUMA & BEAUTY CENTER
Eiermarkt 31
2000 Antwerpen

PARFUMA WIJNEGEM SHOPPING CENTER
Turnhoutsebaan 5 shop 7
2110 Wijnegem





3 reacties

  1. Ik krijg een melding dat Chanel niet te koop is via hun website? Jammer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Lien: Klopt! Bepaalde merken, zoals bv. Chanel, staan niet in de webshop maar kunnen wel via mail (webshop@parfuma.com) besteld worden. Ging prima! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen