NOTD: ESSIE 'Geranium'

vrijdag, december 16, 2011


Een kleurtje dat er tijdens de Essie persvoorstelling voor mij onmiddellijk uitsprong was Geranium. Na mijn obsessie voor roze nagellak ziet het er nu naar uit dat koraalkleurtjes mijn nieuwste verslaving zijn.

Ik draag heel vaak donkerblauwe of zwarte kledij, en zo'n zonnig accent op je vingertoppen maakt alles toch wat vrolijker vind ik.




Essie is sinds kort in handen van L'Oréal en daarbij kregen de nagellakjes een nieuwe formule én een nieuw (breder) borsteltje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van dat nieuwe borsteltje! Dat lakt niet alleen sneller maar ook egaler, al kan dat natuurlijk ook aan de formule liggen.





Dit zijn twee laagjes 'Geranium', met een laagje INM Out The Door topcoat bovenop voor extra glans.  























Dit zijn mijn nagels na twee dagen en er is slechts een lichte tip wear te zien, niet slecht dus! Maarrr... ik heb ook ondervonden dat ik er de nagellak makkelijk kan afpellen als ik in bad zit. Het lijkt wel alsof de lak zacht wordt, heel raar!

Vermoedelijk gaat het om de combinatie met de INM topcoat die ik heb gebruikt, maar dat ga ik zeker nog even verder uittesten met een andere topcoat!





























De Essie nagellakken liggen vanaf nu in de winkels!
Prijs: 10,99 euro


Hebben jullie er al eentje aangeschaft?




6 reacties

  1. Dat is echt een prachtige kleur ! Ik heb het nieuwe borsteltje nog altijd niet geprobeerd maar ik ben er wel heel nieuwsgierig naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleur ! Wel vreemd dat je het er kan afpellen, brr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleur, brengt meteen een beetje de zomer terug. En wat een schattige poojtes op die laatste foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kleurtje, lekker vrolijk! Soms heb ik dat ook wel met nagellak dat je het er precies kan "afpellen", vervelend is dat! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kleurtje, maar wel wat zomers!! Denk dat dit komende lente-zomer mijn favoriet wordt, hoewel jammer dat hij niet zolang meegaat!

    BeantwoordenVerwijderen