NOTD: DIOR '221 Or Divin'

vrijdag, december 23, 2011

Ook dit jaar is goud in geen enkele make-up collectie weg te denken. Een vleugje goud op de ogen, lippen of zelfs nagels laat elke vrouw stralen en zorgt de komende feestdagen voor de nodige portie glamour!

Dior bracht speciaal voor kerst Les Rouges Or uit, een schitterende collectie lippenstiften en nagellakken die elk een uitgekiende combinatie van gouden pigmenten en fijne parelmoerdeeltjes meekregen. 


Ik liet mijn oog vallen op het prachtige 'Or Divin', een goudkleurige nagellak met subtiele gouddeeltjes. 













































De nagellakjes van Dior kregen een tijdje geleden een nieuw, breder borsteltje en sindsdien ben ik helemaal fan! En zoals we van Dior gewend zijn is ook 'Or Divin' een droom om mee te lakken.


Deze kerst krijgen mijn nagels alvast deze mooie gouden kleur, het is eens wat anders dan het traditionele rood!  

Dior Le Vernis Or
Prijs: 23,76 euro

Verkrijgbaar in de parfumerie. 



6 reacties

  1. Mooie kleur ! Ik ga voor classic red dit jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleur, dat zie je niet zo vaak zo'n lichte kleur goud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kleur voor de feestdagen, maar persoonlijk vind ik dat er al zoveel dupes zijn voor deze kleur, dat ik dit nooit van Dior zelf zou kopen. 23 euro voor een naggellak, dat vind ik best veel, dan moet het al super speciaal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleur! Perfect voor de feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik ben dit jaar ook voor goud gegaan, wel de goedkopere variant van deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely! Zeker in combinatie met een zwart jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen