DEBORAH LIPPMANN @ SENTEURS D'AILLEURS!

dinsdag, december 06, 2011


De nagellakfans onder ons worden de laatste dagen extra verwend. Helemaal nieuw bij ons is de nagellakcollectie van Deborah Lippmann, die jullie ongetwijfeld wel kennen van haar succesvolle samenwerking met klinkende namen zoals Sarah Jessica Parker, Lara Stone en tal van andere celebs!

De lakjes van Deborah Lippmann zijn vanaf december 2011 exclusief verkrijbaar bij Senteurs d'Ailleurs en kosten 20,95 euro.


Senteurs d'Ailleurs
Place Stéphanie 1A
1050 Brussel


5 reacties

  1. wow, die lakjes zien er mooi uit! maar wel erg duur! daar koop ik liever 10 essence lakjes voor dan hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lakjes maar waarom zo duur, mijn portemonnee doet al pijn als ik er aan denk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er prachtig uit, hè? Ik wil ze zeker eens van dichtbij zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @joyce, @Valley Doll: Ze zien er idd heel erg mooi uit, alleen jammer van de prijs. ;)

    @BeautyLoves: Ik ben er ook wel benieuwd naar! Enkele kleurtjes wil ik graag irl zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen