2 JAAR EVA'S BEAUTYBLOG! - WIN: KIEHL'S Crème de Corps! - AFGESLOTEN

woensdag, december 28, 2011




Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat het allereerste blogartikel op Eva's Beautyblog online kwam. Ondertussen zijn we ruim 600 blogberichten verder en eigenlijk ben ik daar best wel een beetje trots op! Ik geniet er nog steeds van om de leukste beautyproducten met jullie te delen, shoplogs online te gooien (hopelijk vinden jullie die niet te saai) en af en toe eens een persoonlijk stukje te brengen.

Het jaar loopt stilaan ten einde en eigenlijk vind ik dat niet eens zo erg.
2011 was er eentje met veel goede maar ook minder goede momenten en zelfs enkele aangrijpende gebeurtenissen.

Maar er is ook goed nieuws, in december van dit jaar begon ik aan mijn stageperiode van enkele maanden en als het een beetje meezit heb ik binnenkort meer zekerheid én meer mogelijkheden! En, uiteraard is er ook nog mijn grote passie - mijn blog - die ik zie als een grote uitlaatklep en waar ik tot op de dag van vandaag nog heel veel plezier aan beleef! Hopelijk jullie ook een beetje :)

Vandaag, op mijn tweede blogverjaardag wordt er natuurlijk weer iets leuks weggegeven. Ik mag één lezer(es) gelukkig maken met een flesje Kiehl's Crème de Corps bodylotion i.s.m. Jeff Koons t.w.v. 32 euro!

De intensief voedende bodylotion Crème de Corps van Kiehl's is al jaren een geliefd product bij heel wat mensen, ook ik ben eraan verslaafd! Het gele goedje voedt en hydrateert de huid als geen ander en maakt de huid superzacht dankzij de combinatie van bètacaroteen, squalaan en andere voedende oliën.



HOE KAN JE WINNEN?

* Laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet aan de winactie
* Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt
* Voor een extra winkans volg je me via Bloglovin' of maak je de winactie bekend op je blog/site
* Iedereen kan aan elke winactie deelnemen, maar je kan natuurlijk maar één keer winnen

De winactie loopt t.e.m. 6 januari 2012, op 7 januari 2012 maak ik de winnaar bekend.


Succes iedereen!



44 reacties

  1. Ja deze wil ik al langer eens uitproberen :D
    Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zeker mee! Weetniet waarom, maar heb nog steeds niets van Kiehl's getest! Ik volg je op bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag meedoen :D

    En een dikke proficiat <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terecht dat je er trots op bent!!
    Ik vind het steeds heel leuk om een nieuwe post te lezen. En.. die shoplogs vind ik net heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my god, CDC! Must. Enter. :D

    We like shoplogs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh deze wil ik zeker eens uitproberen, want ik heb echt wel een droge huid :) dus ik doe mee & proficiat me tje 2jarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me super om deze eens uit te testen ! Ik doe mee ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze wil ik ook zeker eens uitproberen, wie niet:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, superprijs! Ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wijs! Ik doe mee! En shoplogjes zijn niet saai hoor :) Vind het zelf leuk eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, ik doe ook weer mee hoor! I love Kiehl's!

    Nogmaals proficiat met je 2jaartjes en ik hoop dat 2012 het voorbije jaar overtreft. Moet zeker lukken als ik je tekst lees. Ik wens jou alle professionele succes en persoonlijk geluk van de wereld en hoop dat je blog een even leuke uitlaatklep voor je blijft.

    Liefs,x

    (O ja, ik volg je ook op Bloglovin, voor m'n extra kans :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee! Ik volg je ook op Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice nice, of course doe ik nu ook weer mee!

    *natlie_v at hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee. Ik lees altijd zoveel goeds hierover, maar heb hem nog nooit gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou graag deelnemen aan de winactie. Echt een geweldige prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb geen kiehls verkooppunt in de buurt en heb geen producten van kielhs.
    Dus ik doe mee, want ik wil het wel uitproberen!
    Bij de vorige winacties heb ik je al een mail gestuurd dus ik neem aan dat dat niet nodig meer is.
    Ik volgde je al op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee (:
    Ik volg je op Bloglovin.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh deze zou ik echt heel graag winnen!! Ik doe zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke winactie! ik doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe heel graag mee aan deze win-actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eerst en vooral een dikke proficiat met het 2 jarig bestaan van je leuke blog. Natuurlijk wil ik meedoen met de winactie om hopelijk mijn droge benen door het winterweer weer wat zacht te maken. Ik stuur je direct een mailtje (nikita_ev@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De producten van Kiehls zijn super! Ik doe zeker mee! Mailtje volgt !!Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben hier heel nieuwsgierig naar :) dus ik doe graag mee!

    Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe heel graag met deze winactie
    Ik wil zo graag Khiel producten hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  25. New body in a new year with a new bodylotion? Perhaps with Kiehl's? Ik doe mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. yay! ik doe mee :-)
    thx voor deze leuke acties!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dag Eva,

    ook met deze mooie winactie wil ik graag meedoen. De verpakking is echt enorm mooi, en de inhoud ook top natuurlijk.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super, ik doe graag mee.
    ik volg je ook via bloglovin'

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe heel graag mee!
    Proficiat trouwens met je twee jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil 2012 goed beginnen, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mee zou deze creme wel eens willen testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe absoluut mee!

    Ik volg je via bloglovin' en heb deze post geliked.

    Liefs,
    Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb deze altijd al willen proberen. Je hoort zoveel goede verhalen over creme de corps van Kiehls. Dus ik doe graag mee. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oeeh, klinkt goed!
    Ik heb nog nooit iets van dit merk geprobeerd, dus ik doe mee!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alena Vercruysse6 januari 2012 om 09:43

    Lieve Eva,
    Het kan echt niet op,
    zóveel SUPER winacties!!!

    Ik stuur je zeker een mailtje.
    Lieve Groetjes
    Alena

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk, ik doe mee!
    Ik stuur je een mailtje
    en ik volg je via bloglovin en het staat op mijn blog (aan de rechterkant)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen