Review: DEMAK'UP nieuwe reinigingsproducten

woensdag, november 02, 2011


Zachte en efficiënte reinigingsproducten hoeven niet altijd duur te zijn. Daar zijn deze drie nieuwe reinigingsproducten van Demak'Up een mooi voorbeeld van!

Demak'Up, gekend om zijn wattenschijfjes en al meer dan 30 jaar expert in het verwijderen van make-up brengt nu ook voor het eerst vloeibare reinigingsproducten op de markt. Het gamma bestaat uit een frisse micellaire tonic, een rijk schuimende reinigingsgel en een smeuïge reinigingsmelk en zijn geschikt voor alle huidtypes. Voor elk wat wils dus!

Net als bij de andere producten uit het Demak'Up gamma werd voor de vloeibare reinigingsproducten gebruik gemaakt van de verzachtende eigenschappen van de katoenplant.





















MICELLAIRE TONIC

Een frisse reinigende tonic, verrijkt met vitamines en het anti-oxidant Phyto-Bourgeon® van de katoenplant die make-up en onzuiverheden insluit en verwijdert.

Deze micellaire lotion verwijdert in alle zachtheid make-uprestjes en onzuiverheden. Ik had na gebruik een fris en proper gevoel zonder trekkerig aan te voelen! Zeker een aanrader!





















REINIGINGSGEL

Voor wie zijn huid liever met water reinigt maar toch op een zachte manier, kan kiezen voor de schuimende reinigingsgel. In combinatie met water tovert deze reinigingsgel een zacht schuim die tot in de diepte reinigt en de huid vitaliseert dankzij het anti-oxidant Phyto-Bourgeon® uit de katoenplant.

Niet meteen mijn favoriete reiniger van de drie, maar dat komt omdat mijn huid niet echt dol is op reinigingsgels. Vooral tijdens de wintermaanden houd ik het liever bij 'zachtere' formules.





















REINIGINGSMELK

Er zijn ook vrouwen die houden van reinigingsmelk en daar is deze smeuïge melk dan weer prima geschikt voor! De romige textuur bevat naast het anti-oxidant Phyto-Bourgeon® ook katoenzaadolie wat zorgt voor een soepele en zachte huid.

Meestal hou ik niet van reinigingsmelk omdat ik altijd het gevoel heb dat er nog iets  op mijn huid is achtergebleven, maar... deze is een uitzondering! De textuur is heel fijn en fris en voelt achteraf niet vettig aan.  






Wist je dat:

- Het merk Demak'Up vandaag de dag in meer dan 30 landen aanwezig is?

- Het merk Demak'Up het grootste merk van wattenschijfjes in Europa is en daarnaast ook het meest gekende en meest gebruikte merk voor reinigingsdoekjes- en schijfjes?

- Er elke seconde in Europa 90 wattenschijfjes en 5 reinigende doekjes van Demak'Up worden verkocht?




De Demak'Up reinigingsproducten bevatten geen parabenen. Ze zijn lichtjes geparfumeerd maar getest onder dermatologische en oogheelkundige controle.


* Micellaire lotion: 4,89 euro
* Reinigingsgel: 5,89 euro
* Reinigingsmelk: 4,89 euro

(verkrijgbaar bij de drogist)



4 reacties

  1. Ik ben wel benieuwd naar die Miccellaire Lotion!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt best wel goed allemaal. Toch ga ik er niet meteen om rennen naar de winkel, ze zijn volgens mij niet superspeciaal ofzo. Heb een prima routine nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de miccelaire lotion!

    BeantwoordenVerwijderen