REVIEW: BOBBI BROWN LIP BALM SPF 15

woensdag, november 16, 2011


In die handtassen van mij is altijd nog wel een plekje voorzien voor lippenspul, zeker als ze er zo leuk uitzien als deze Lip Balm van Bobbi Brown!

Binnenin het prachtige doosje schuilt een lichtroze lip balm die, eens op de lippen aangebracht zorgt voor een mooi natuurlijk resultaat. Hier geen glitter of shimmer, wel een subtiele glans die de lippen er dankzij de toevoeging van tarwekiemolie en olijfolie er mooi naturel laten uitzien. I like!




En het leukste van allemaal, deze lip balm doet wat hij moet doen. Je lippen verzorgen, ze van een mooi glansje voorzien, én voor een perfecte basis zorgen. Jawel, deze lip balm doet eveneens dienst als lip primer!

Conclusie:
Een zalig lipproduct dat heel zuinig is in gebruik, niet kleeft of vettig aanvoelt. Dankzij de SPF15 blijven lippen zomer én winter beschermd tegen schadelijke zonnestralen!

Ook benieuwd geworden naar de Lip Balm SPF15 van Bobbi Brown?
Voor de prijs van 20,50 euro is hij van jou!

Binnenkort verkrijgbaar bij Cosmeticary Brussel!




10 reacties

  1. Das precies pure luxe ! Klinkt echt heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er een zalige balsem uit, en dat doosje, wauw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie verpakking! Weet wel niet of ik 20 euro wil uitgeven aan een lippenbalsem..maar kom ik ben al zo ver dat ik erover nadenk dus das al iets :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat een mooie verpakking. Hij lijkt me idd zeer fijn! Maar sinds ik de mac lip conditioner bij jou gewonnen heb gebruik ik mooi die elke dag. Hij heeft een vaste plek veroverd op mijn nachtkastje *vanilla.. hmmm* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sofie: Haha! Hij is idd niet goedkoop maar hij is echt heel zuinig in gebruik! :D

    @Nathalie: Da's nog eens leuk om te horen! Fijn dat hij je zo bevalt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij ziet er zo mooi uit! Ik zou hem al kopen voor de verpakking :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pittig prijsje voor een lipbalm maar wie weet koop ik hem ooit toch ;) ziet er in ieder geval goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die verpakking alleen al, pure luxe :-)

    BeantwoordenVerwijderen