PUPA Nail Art Kit 'Silver & Grey Violet '

woensdag, november 09, 2011























Crackle nail polish is al een tijdje 'in' in nagellakland. Sommigen zijn er helemaal weg van, anderen vinden er dan weer niks aan.

Als het van PUPA afhangt is de crackle nail polish rage nog lang niet over. Meer nog, dit najaar werden er maar liefst 6 nieuwe kleurensetjes aan het gamma Nail Art Kit toegevoegd.

Na de Nail Art Kit 'Black & Silver', die in 2010 een groot succes kende, zijn er nu dus 6 nieuwe kleurencombinaties om verliefd op te worden!

De kleuren:
 
'White & Taupe'
'Pink & Purple'
'Silver & Grey Blue'
'Silver & Grey Violet'
'Light Blue & Lilac'
'Black & Silver' (repromote 2010)




Ik legde meteen beslag op deze kleurencombinatie 'Silver & Grey Violet', een prachtig zilveren lakje gecombineerd met een taupe kleur!
























Het zilverkleurige lakje is de basis voor het crackle effect, hiervan breng je een dun laagje aan en laat het vervolgens een 4-tal minuten drogen.























Eigenlijk is deze kleur op zich ook al mooi. Perfect voor de feestdagen!

























Vervolgens breng je de taupe kleur aan voor het crackle effect!


























Het resultaat:

De combinatie van het zilverkleurige lakje met de taupe kleur zijn heel draagbaar! Ik vind deze combinatie zeker geslaagd maar ook het zilverkleurige lakje op zich doet het goed!


De nieuwe PUPA Nail Art Kits zijn verkrijgbaar bij www.pupawinkel.nl
Prijs: 12,50 



5 reacties

  1. Crackle nagels zijn zo leuk!! Ik heb zelf zwart, wit, zilver, roze en blauw. Die je laat zien is ook een hele mooie combinatie, ik vind ze alleen best wel duur, die van mij waren 2 euro per stuk. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn niet echt mijn kleurtjes, maar staat je wel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toffe combi, en het zilver op zich is inderdaad ook al draagbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi maar niks voor mij! Het staat me gewoon niet :o)

    BeantwoordenVerwijderen