Press Day @ Brussels!

vrijdag, november 18, 2011


Vorige week vonden de persdagen in Antwerpen plaats en deze week was het de beurt aan Brussel. Een ideaal moment om als blogger de nieuwste trends voor het volgende seizoen op te snuiven!

Door al de drukte moest ik de persdagen in Antwerpen jammer genoeg aan me laten voorbijgaan, maar gisteren vond ik dan toch nog even de tijd om na het werk bij Tan Dem in Brussel langs te gaan.



Ook deze keer zag ik weer heel veel mooie dingen voor de komende lente en zomer! Eres brengt niet alleen elk seizoen de meest prachtige lingerie, ook hun badmode mag er best wezen. Check die leuke strandtassen in hippe kleurtjes en strandsandaaltjes!  


Of wat dacht je van deze nagellakkleurtjes, afgestemd op jouw strandtas?



Bij Sonia Rykiel spotte ik deze leuke shopper! 






Deze leuke flats zijn van Comptoirs des Cottoniers, volgens mij zitten die super comfortabel!




Jo Malone!


Enkele luxueuze verzorgingsproducten van La Mer!
























Grote nieuwkomer: Bobbi Brown!

























Links zien we de Party Shimmer Brick uit de Bobbi Brown Holiday Collection 2011, een multifuntioneel palet om het gelaat te doen schitteren.

Bobbi Brown lanceert ook een handige wenkbrauwkit met daarin twee kleuren wenkbrauwpoeder, mini-kwastje én mini-pincet. Ideaal voor onderweg!




De producten van Bobbi Brown zijn binnenkort verkrijgbaar bij Cosmeticary Brussel. Uiteraard houd ik jullie nog op de hoogte van de exacte openingsdatum!

 
Fijn weekend!



3 reacties

  1. Kleurtjes zijn toch echt weer in he, balen voor zo'n sober geklede zwart lover als ik ahha :) x

    BeantwoordenVerwijderen