CHANEL N°5 Huile Intense Pour Le Bain!

dinsdag, november 15, 2011


Liefhebbers van het legendarische parfum Chanel N°5 worden de komende kerst weer extra verwend! Het parfumhuis komt namelijk met Huile Intense Pour Le Bain, een prachtige glazen flacon gevuld met de meest sensuele badolie ooit.

Chanel brengt deze luxueze badverwennerij trouwens elk jaar opnieuw uit, wie er eentje wil bemachtigen zal snel moeten zijn want Huile Intense Pour Le Bain is limited edition!

Klein minpuntje?
De prijs... maar voor 76,25 euro heb je dan ook een royale fles in je badkamer staan!
   
En ik, ik heb weer iets om naar uit te kijken!



Chanel N°5 Huile Intense Pour Le Bain is oa. verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs: 76,25 euro (250 ml)


 

6 reacties

  1. Prachtig en very painful voor de portemonnee :d ! Ik pas dan toch meer vrees ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, want! Is het nu al verkrijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg mooi uit. Ben wel geen fan van het parfum dus ik ga passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga het halen.. ik heb een tester. maar wil nu grote flesje nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Lin: Hij is al verkrijgbaar bij Ici Paris XL! :D

    BeantwoordenVerwijderen