ANTWERP... SOME SHOPPING!

woensdag, november 23, 2011

Enkele uurtjes in hartje Antwerpen, en ik ga gegarandeerd door het lint... mét enkele goed gevulde zakjes uiteraard! Adresjes die altijd wel de moeite waard zijn om even binnen te stappen zijn Shu Uemura en Cosmeticary.

Eerste must-stop is Shu Uemura, al jaren een favoriet adresje! De keuze aan oogschaduwen, lippenstiften én kwasten is hier enorm. Naast het uitgebreide gamma aan make-up, kan je hier ook terecht voor de exclusieve verzorgingsproducten zoals de befaamde Cleansing Oil en Essence Absolue. De uitstekende service krijg je er gratis bovenop!





Ik was nog op zoek naar een mooie highlighter, maar dan zonder al te veel glitter of shimmer graag. En die heb ik denk ik met deze Glow On 'P 40' nu wel gevonden. Het is een vrij transparante kleur die toch voldoende oplicht en de nodige frisheid geeft. Je kan hem gebruiken op het wenkbrauwbot, onder je ogen, of op je jukbeenderen.

Ook het kwastje om de highlighter feilloos mee aan te brengen ging mee, samen met een nieuw etui voor kleinere kwasten. Én ik kocht ook nog een navulling voor mijn wenkbrauwpotlood in 'Seal Brown'.



Binnenkort is de mama jarig, en aangezien zij net als ik fan is van het merk, kocht ik deze keer het cadeautje daar. Een verrassing!
























Bij Cosmeticary tenslotte kocht ik deze Thickening Shampoo en Conditioner  van Bumble and Bumble. De laatste tijd heb ik echt last van onhandelbaar haar en weinig volume. Wie weet krijg ik er met deze producten opnieuw wat meer leven in. Binnenkort meer daarover!



Ik kocht al eens een reissetje met enkele producten van REN, en van deze reinigingsgel Rosa Centifolia was ik zo tevreden dat ik hem ook heb aangekocht.


Hebben jullie al ervaring met de produten van REN?


SHU UEMURA
Nieuwe Gaanderij
Huidevettersstraat 38-40
2000 Antwerpen

COSMETICARY Antwerpen
Nieuwe Gaanderij
Huidevettersstraat 38
2000 Antwerpen

COSMETICARY Brussel
A. Ortsstraat 11B
1000 Brussel



9 reacties

  1. Benieuwd naar je mening over die Bumble & Bumble!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn geshopt :o) Ik wil nog eens naar Shu Uemura voor een foundationkwast, blijkbaar zou die fijn zijn om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben best wel benieuwd naar de producten van REN. De shampoo en conditioner van Bumble & Bumble heb ik gehad en ik vond ze niet zo geweldig eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook hééél benieuwd naar je mening over de haarproducten ! Ren heb ik nog niet geprobeerd. Naar Shu Uemura ben ik nog niet geweest, moet ik gauw eens doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zaken, wil ik ook wel krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zoveel leuke spulletjes heb je gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuek spulletjes. Producten zien er chic uit.
    www.ninajosephine.com

    BeantwoordenVerwijderen