WIN WIN WIN: set L'ORÉAL Super Style Heroes! - AFGESLOTEN

vrijdag, oktober 28, 2011




SUPER STYLE HEROES


Met het nieuwe stylinggamma Super Style Heroes van tecni.art behoren bad hair days definitief tot het verleden! Het gamma bestaat uit drie stylingproducten die elk van ons toelaat om thuis een extravagant volume of ongestructureerd kapsel te creëren in no-time!

Voor de ontwikkeling van de Super Style Heroes looks ging L'Oréal Professionnel een mooie samenwerking aan met niemand minder dan Charlie Le Mindu, een rijzende figuur binnen de kappers- en modewereld die al sinds zijn kindertijd gefascineerd raakte door superhelden zoals Catwoman of Wonderwoman.

Om deze Super Style Heroes look ook thuis te creëren heb je natuurlijk de gepaste producten nodig en die kan JIJ winnen!


























WIN WIN WIN!!





HORIZON FIX

Een moderne, sexy look vol volume? Deze handige spray breng je direct op de haarwortels aan, even doorkammen en vervolgens föhnen. Het product plakt niet, geeft een mooi volume en is bovendien makkelijk uit te borstelen! Kan gebruikt worden op zowel licht vochtig als droog haar.
16,30 euro (250 ml)




BAD MUD

Hou je van een warrige look, dan is deze vormgevende wax jouw ding! Met de modellerende wax met crème textuur creëer je het gewenste stijleffecten die een hele dag stand houdt. Het leuke aan deze wax is dat hij heel licht is en daardoor ook geschikt om mijn halflang haar vorm te geven. De frisse citrusgeur is ook mooi meegenomen!
16,30 euro (50 ml)




SUPER DUST

Textuur én volume? Dit nieuwe volumegevende mineraalpoeder blaast een wind van fixatie doorheen je haar! Het was in het begin een beetje zoeken hoe dit product te gebruiken, maar eens je het onder de knie hebt kan je al snel niet meer zonder! Ik hou van het instant volume effect aan de haarwortels en het feit dat het product geen restjes nalaat!
16,30 euro (7g)

























Ook zin gekregen om de nieuwe Super Heroes stylingproducten uit te proberen?
Dan heb ik goed nieuws! Ik mag van L'Oréal Professionnel een lezer(es) gelukkig maken met een pakketje met daarin de drie Super Heroes stylingproducten!


Wat hoef je daarvoor te doen?
Bijna niets! Je stuurt een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met jouw gegevens en laat mij weten wie jouw favoriete stripheld is en waarom!


Deelnemen kan t.e.m. zondag 6 november middernacht, de winnaar wordt persoonlijk verwittigd!
(De wedstrijd is helaas enkel toegankelijk voor Belgische lezeressen)


Check zeker eens de L'Oréal Professionnel website voor nog meer leuke nieuwtjes!






Veel succes iedereen!



5 reacties

  1. Aaah, wat baal ik dat het alleen voor Belgische lezeressen is! Maarja, er zijn ook vaak winactie's alleen voor de Nederlandse lezeressen op andere sites :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee, heb een mailtje gezonden! Veel succes iedereen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook mee. Ik heb zonet een mailtje gestuurd. Superleuke revieuw en originele vraag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn inzending is zo net naar je vertrokken! had gisteren geen tijd meer doordat we 's avonds een etentje hadden.

    BeantwoordenVerwijderen