Review: SAMPAR Merveill'Yeux Roll-on

maandag, oktober 31, 2011



Eens je de dertig bent gepasseerd is een goede oogcrème geen overbodige luxe meer! Droogtelijntjes en eerste rimpeltjes dienen zich al snel aan. Tijd om in actie te schieten!

Oogcrème is een product waar ik eigenlijk nooit op heb bespaard, sinds mijn achttiende smeer ik het dan ook braafjes elke morgen en avond (ok, misschien heb ik het wel eens vergeten). Last van rimpels heb ik dus nog niet, al ondervind ik wel dat mijn huid rondom de ogen de laatste tijd droger aanvoelt.




Bij SAMPAR hebben ze daar het perfecte middeltje voor! Merveill'Yeux Roll-on, een verzorgingsproduct dat specifiek bedoeld is voor de oogomtrek en de eerste tekenen van huidveroudering tegengaat. Dankzij een unieke cocktail van actieve ingrediënten wordt de oogomtrek gladder, egaler en wordt de celvernieuwing gestimuleerd.




De handige pen is niet alleen makkelijk om overal mee naartoe te nemen, ze is ook heel hygiënisch! Bovendien zorgt het metalen balletje voor extra verkoeling wat de oogomtrek een instant frisse blik geeft!




De lichte textuur voelt heel fris en aangenaam op de huid en vormt een ideale basis voor make-up. Het enige wat ik jammer vind aan deze oogcrème is dat hij vrij veel product doseert. Door op de pen te klikken komt het product vrij en dat is eigenlijk te veel voor beide ogen.
























Extra tip! Plaats de Merveill'Yeux Roll-on in de koelkast voor een nog frisser gevoel!



Pluspunten:
- hygiënische verpakking
- ongeparfumeerd en geschikt voor gevoelige ogen
- aangename, frisse textuur
- ideale basis voor make-up
- hydrateert en maakt de huid glad
- trekt snel in de huid


Minpunten:
- moeilijk te doseren 



SAMPAR Merveill'Yeux Roll-on is exclusief verkrijgbaar bij Planet Parfum
Prijs: 55 euro



6 reacties

  1. Klinkt best wel goed ! Ik smeer ook al jaren trouw oogcrème, baat het niet dan schaadt het niet :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind oogcrèmes met zo'n metalen kogeltje zo fijn :-). Helaas shop ik zelden bij planet parfum, maar misschien de volgende keer toch maar eens binnenspringen.

    BeantwoordenVerwijderen