Review: KNEIPP Huidolie Citroengras & Olijf

maandag, oktober 03, 2011
































Kneipp bracht onlangs een nieuwe huidverzorgingslijn op de markt met het Natrue bio-cosmetica keurmerk, een gloednieuw gamma met heerlijke producten op basis van 100% natuurlijke, verzorgende werkstoffen.

Ik was al fan van de Kneipp douchecrème 'Jasmijn & Argan' (klik hier voor de review), hoog tijd dus om de rest van de producten uit te proberen!
























Huidolie 'Citroengras & Olijf'

Meestal ben ik niet zo'n fan om olie op mijn huid te smeren omdat ik nooit het geduld heb om het volledig in de huid te laten trekken en niet zo van dat vettige gevoel hou, tenzij het om een 'droge' olie gaat natuurlijk.

De huidolie 'Citroengras & Olijf' mag dan wel geen 'droge' olie zijn, ze heeft mij toch aangenaam weten te verrassen! Niet alleen door haar fijne textuur, die zorgt dat ze vrijwel onmiddellijk door de huid wordt opgenomen maar ook door de verfrissende geur!




Die verfrissende en opwekkende geur van citroengras zijn voor mij dé reden waarom ik dit flesje elke morgen met plezier uit de kast haal! Enkele druppeltjes op het lichaam en hop, we kunnen er weer tegenaan!

Ook 's avonds, wanneer ik een bad heb genomen hou ik ervan om mijn benen te verwennen met deze olie. Die zorgt niet alleen voor satijnzacht gevoel maar ook voor een verfrissend gevoel, iets wat deze dagen zeker welkom is!

Nog een leuk extraatje:
Dankzij de etherische olie van citroengras houd je ook nog eens vervelende muggen op afstand!





* activeert lichaam en geest
* vrij van kleurstoffen of parabenen
* vrij van parafinne, siliconen- en minerale oliën
* vrij van dierlijke bestanddelen





KNEIPP Huidolie Citroengras & Olijf is verkrijgbaar bij de apotheek 
Prijs: 8,99 euro (100 ml)




4 reacties