NOTD: Pronails by Professionails N°250

woensdag, oktober 26, 2011




Van de drie herfstlakjes die Pronails onlangs heeft uitgebracht, liet ik er jullie al twee zien. Vandaag is het derde lakje, een roestbruine kleur aan de beurt.

Als ik heel eerlijk mag zijn is dit niet meteen de kleur nagellak die ik zelf zou kiezen. Het is een typische herfstkleur waar je moet van houden. Toch heeft de kleur wel wat! Zo heb ik ondervonden dat hij echt prachtig combineert met donkerblauw, een marineblauwe cardigan of jeans...

Mits de juiste garderobe dus zeker een aanrader!





De borsteltjes van Pronails zijn vrij standaard vind ik, niet te smal of te breed. Ook over de nagellak zelf ben ik tevreden, die lakt netjes egaal in twee laagjes.








Hier draag ik trouwens twee laagjes, zonder topcoat!





Wil je graag de twee andere kleurtjes nog even zien, klik dan hier en hier.


De nagellakjes van Pronails zijn o.a. verkrijgbaar bij nagelstudio's, schoonheidscentra, Inno en DI
Prijs: 12,45 euro



3 reacties

  1. Dat is een kleurtje dat ik zo op het eerste zicht nooit zou kiezen maar op de nagels is het wel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nogal bruin maar eigenlijk is ie wel mooi ! Zou hem op het eerste zicht wss ook niet vast nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleurtje! Erg leuk voor dit najaar.

    BeantwoordenVerwijderen