NOTD: Pronails by Professionails N° 258

maandag, oktober 17, 2011



De herfst is volop in het land en heel wat bloemen en planten laten zich op dit moment van hun mooiste kant zien. Voor deze NOTD liet ik mij inspireren door de prachtige Hydrangea (hortensia) uit eigen tuin die al een mooie herfstkleur meekreeg.












































Bij Pronails hebben ze alvast enkele leuke herfstlakjes in het assortiment! Enkele daarvan zijn de groene herfstkleur N°260 die jullie hier al konden bewonderen, de prachtige bessenkleur N°258 die jullie vandaag te zien krijgen, en de roestbruine kleur N°250 die jullie volgende week te zien krijgen.






Vandaag is het dus de beurt aan N°258, een mooi donkerroze kleur met een vleugje grijs, très chic! Ik vind het eens wat anders dan de klassieke rode of roze nagels en toch vrij workproof!























Net als de twee andere lakjes van Pronails die ik heb geprobeerd lakt ook deze kleur mooi en egaal in twee laagjes. De droogtijd valt goed mee en de kleur blijft makkelijk een drietal dagen mooi zónder topcoat!



Komt deze kleur binnenkort ook in jouw collectie te zitten of toch niet?


De nagellakjes van Pronails zijn o.a. verkrijgbaar bij nagelstudio's, schoonheidscentra, Inno en DI
Prijs: 12,45 euro





9 reacties

  1. Oh mooie kleur, very herfstig :d ! En de hortensia staat ook mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur ! Ik hou wel van die tinten die tussen rood en roze inzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi! Mijn favoriet van de 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleur, en staat leuk bij iedere gelegenheid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kleurtje, ideaal voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen