IN LOVE WITH...

maandag, oktober 24, 2011


De laatste weken heb ik enkele leuke nieuwigheden ontdekt! Je zou gerust kunnen zeggen dat ik er verliefd op ben...

Als eerste, de Lip Balm met SPF15 van Bobbi Brown (hier nog onaangeroerd op de foto!) Ik kan jullie nu al verklappen dat dit één van de betere lippenbalsems is die ik tot hiertoe heb gebruikt!



Vorige week was ik uitgenodigd om Essie Weingarten, de vrouw achter Essie te ontmoeten! Zij kwam helemaal uit de VS om ons enkele leuke nieuwtjes mee te delen. Zo zal Essie vanaf november 2011 verkrijgbaar zijn bij Ici Paris XL en DI tegen de scherpe prijs van 10,99 euro!


De lakjes kregen een aangepaste formule én een breder borsteltje wat het lakken nog makkelijker maakt!

Ik ben alvast helemaal 'In Love' met deze twee prachtige kleuren, 'Master plan' en 'Not Just a Pretty Face'!


Nog meer lovende woorden, deze keer voor Shu Uemura. Geïnspireerd op de de populaire Cleansing Oil voor het gezicht, brengt het merk nu ook een Cleansing Oil Shampoo op de markt!

Als ik slechts één haarproduct mocht kiezen, zou het zeker deze shampoo zijn! Hij reinigt prima en laat mijn fijn haar zacht en luchtig aanvoelen.


En natuurlijk kon ook 'My Little Lion Man' niet ontbreken op het lijstje!


Have a nice monday!



8 reacties

  1. Ooh nu heb je me benieuwd gemaakt naar de lipbalm ! Zo'n cutie je kat !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verpakking heeft die Bobbi Brown lippenbalsem!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lippenbalsem is zo uitnodigend om in te duiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes ^^
    Ik kwam toevallig langs jouw blog, hij is zo leuk. Ben je meteen gaan volgen via bloglovin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lippenbalsem ziet er zalig zacht uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lipbalm ziet er fijn uit! Die verpakking! :-)

    BeantwoordenVerwijderen