BRAUN Satin Hair 7 brush Iontec

maandag, oktober 10, 2011




Zijdezacht en glanzend haar in een oogwenk? De nieuwe revolutionaire Satin Hair 7 brush van Braun doet het allemaal! Dankzij de IONTEC technologie maakt deze borstel korte metten met kroeskopjes en statisch haar!

Hoe?

De Satin Hair 7 brush met IONTEC technologie is een nieuwe innovatie in de wereld van de haarverzorging. De IONTEC technologie werd speciaal ontwikkeld om de gezondheid van het haar te beschermen. Miljoenen satijnionen verminderen onmiddellijk de statische elektriciteit en wrijving, zodat de glans en de gladheid van het haar direct worden hersteld.




Met één druk op de knop wordt de ionentechnologie geactiveerd en komen miljoenen satijnionen vrij. De naadloze borstelharen met hun unieke design en extrazacht oppervlak zorgen voor een uitzonderlijke zachte manier van borstelen zonder het te beschadigen.























Wat vind ik er nu zelf van?

Ik ben heel tevreden over de Braun Satin Hair 7 brush en gebruik hem ondertussen dagelijks! Nadat ik mijn haar heb gewassen en gedroogd ga ik er met de Satin Hair 7 brush even door. Mijn haar voelt zijdezacht aan en ziet er ook mooi glad uit! Zo glad zelfs dat ik mijn stijltang niet eens hoef te gebruiken!

Dat is niet alleen veel tijd gespaard, het is ook beter voor mijn haar!






Braun Satin Hair 7 brush is vanaf nu te koop!
Prijs: 44,99 euro



11 reacties

  1. Al veel positieve reviews over gelezen ! Lijkt me echt ideaal tegen statisch haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me echt super fijn! En vooral in de koude wintermaanden, heb ik nog wel is snel last van statisch/pluizig haar. Misschien toch maar is proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeveel kost zo'n borstel eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmz ben wel benieuwd maar kapsters zeggen allemaal dat het onmogelijk is door een kam waar geen echt product uit komt dus twijfel steeds om hem te kopen.. vind 45 euro dan toch veel geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me wel heel erg handig ! Kan zoiets gebruiken met mijn pluizenbol, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou het ook wel eens willen uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen