Bobbi Brown... and more!

vrijdag, oktober 21, 2011


De Bobbi Brown Studio in Brussel is helaas nog niet geopend maar laat dat nu net het perfecte excuus zijn om nog eens een dagje Rijsel te plannen!

Hoog op het wensenlijstje stond de Creamy Concealer Kit, Bobbi Brown's bestseller! De formule van deze concealer werd onlangs vernieuwd en daar ben ik heel blij mee. De vorige formule bevatte namelijk een ingrediënt waar ik allergisch op reageer, en dat hebben ze er nu blijkbaar uitgelaten. ;-)
























Zoals wel vaker het geval is kan het op zaterdag heel erg druk worden bij de Bobbi Brown counter in Galeries Lafayette. En zo gebeurt het dan dat je nog enkele andere producten ziet die je hebben wil! Met de winter voor de deur wou ik absoluut de Lip Balm SPF15 proberen, alleen al om het schattige doosje!

Mijn geliefde Long-Wear Gel Eyeliner in de kleur Violet Ink heeft er een broertje bij, Black Mauve Shimmer Ink. Kwestie van je eyeliner te matchen met je garderobe!

Naar de Lash Glamour Extreme Lengthening Mascara was ik al een hele tijd benieuwd. Ik ben helemaal weg van het borsteltje die de wimpers extreme en glamoureuze lengte geeft. 







Als ik in Rijsel ben, kan ik natuurlijk niet voorbij de prachtige winkel van Compagnie de Provence! Hier kocht ik een nieuwe fles Savon Liquide 'Anis Patchouli' (opgelet: verslavend!) én eentje met de geur 'Jasmin Noir'.






Voor de mama kocht ik een flesje douchegel met 'Verveine' als cadeautje, lekker fris! De twee kleine tubes zijn shampoo die ik er gratis bij kreeg.




Misschien iets minder spannend maar o-zo-goed, deze zachte reiniger van Avène. De 'Lotion Nettoyante Pour Peaux Intolérantes' van Avène werd mij 9 jaar geleden door mijn dermatologe aangeraden, mét succes! Ik ben er nog steeds gek op en blijf hem dan ook altijd opnieuw en opnieuw kopen!


Fijn weekend iedereen!



11 reacties

  1. Ooooh, zo'n heerlijke luxe aankoopjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm zien er superproductjes uit, geniet er maar van!
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo'n dagje Rijsel zie ik ook wel zitten!!!! Ben er nog maar een keer geweest..
    Leuke producten trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geshopt! Ben benieuwd om die Avène reiniger te testen. Heb hem hier ook staan, maar moet eerst mijn andere reinigingsmelk opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh me loves Bobbi very much ! Leuke aankoopjes allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je best gedaan bij de Bobbi-counter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes!! Ziet er allemaal super uit!

    xx

    www.lovegirl-my-love-my-life.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou je een review willen doen van de lipbalm van Bobbi brown? Ik woon aan de grens van Maastricht waar net een counter is geopend dus ik ben benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De concealerkit van BB wil ik ook dolgraag!
    Leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen