My Birthday... the presents!

maandag, september 12, 2011























Wie afgelopen zaterdag Eva's Beautyblog een bezoekje heeft gebracht, heeft het misschien gelezen. Op 10 september was ik jarig! Opnieuw een jaartje erbij maar die dag was het zo'n stralend weer zodat ik dat getal al heel snel vergeten was!

Overdag stond Antwerpen (shopping time!) op de planning en 's avonds hadden mijn ouders een gezellig etentje gepland. Na al dat lekker eten en drinken was het tijd voor de cadeautjes, en die willen jullie waarschijnlijk graag even zien.

























Kunnen jullie het al raden wat er in de doosjes zit?







Een nieuwe portefeuille stond al even op de wishlist en dus ook op de 'Birthday Wishlist'. Ik had mijn ogen al laten vallen op een modelletje van Miu Miu, maar eigenlijk vind ik deze van Chloé veel mooier!




Het is een zwarte lederen portefeuille van Chloé met subtiele goudkleurige details. #Loveit!








Mijn nieuwste parfum ontdekking: Chanel N°5 Eau Première! Stijlvol, fris en vrouwelijk, zo zou ik de geur het best kunnen omschrijven.






Ik had het parfum al in een 'purse spray', maar een grote flacon stond nog op mijn wishlist. Deze prachtige fles gaat ongetwijfeld een mooi plekje krijgen hier in huis!


















Deze wimperkruller van Chanel ziet er zo mooi uit dat ik hem eigenlijk niet durf te gebruiken! Wie nog een exemplaartje op de kop wil tikken zal snel moeten zijn want hij is limited edition! 






Een welgemeende dankjewel aan mijn ouders, zus en vriend voor al die fantastische verjaardagscadeautjes! Iedereen bedankt ook voor de vele sms'jes, mailtjes en kaartjes die ik van jullie mocht ontvangen. Jullie zijn super!




10 reacties

  1. Prachtige cadeaus, die portefeuille is zeker helemaal jouw ding! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke cadeaus ! Een wimperkruller van Chanel, wist zelfs niet dat dat bestond :d ! Nogmaals gelukkige verjaardag he, klonk echt als een fijn dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Jouw familie weet ze wel te kiezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige cadeautjes! En nog eens een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie cadeaus. Die portefeuille is zo elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, die portefeuille is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, mooie cadeautjes, en die portefeuille is echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen