MAC Me Over!

dinsdag, september 06, 2011



















Wie afgelopen zaterdag een bezoekje bracht aan de MAC-store kon denk ik maar moeilijk naast de mooie displays met de nieuwste make-upjes uit de MAC Me Over collectie kijken!  Een prachtige collectie bestaande uit drie thema's: Basic, Icelandic Cool en New Black om de liefhebber van zowel neutrale beige tinten als de meer heftige kleurtjes tevreden te stellen.

Ik kreeg enkele lipproducten om te testen en laat die vandaag al even aan jullie zien!











































Uit de NEW BLACK collectie komt deze lippenstift in 'Prince Noir'. Een heel bijzondere kleur die ik niet meteen voor mezelf zou kiezen maar waar bepaalde types volgens mij heel mooi mee staan!

Lipstick 'Prince Noir' - Deep blue-purple (matte)
17,50 euro



Lekker basic en dus helemaal mijn ding zijn deze twee lipglossjes uit de BASIC collectie. Links zien jullie 'Illicit', een mooie crèmekleur met een vleugje roze en rechts 'Social Light', dé perfecte roze kleur met een subtiele shimmer!  


Lipglass 'Illicit' (creamy neutral pink) en 'Social Light' (neutral pink with pearl)
17 euro per stuk





















Beide kleurtjes zijn heel naturel en zullen daardoor bij heel wat dames in de smaak vallen! Mijn favoriet? 'Illicit'!

Swatches van deze lipglossjes hebben jullie uiteraard van mij nog te goed!





1 reacties