MAC Cremesheen Glass 'Subtropic'

donderdag, september 01, 2011
























Felle lippenkleurtjes zijn niet echt aan mij besteed, toch niet op een doordeweekse dag. Neutrale, nude kleurtjes daarentegen zijn al meer ding! Iets wat de laatste tijd altijd in mijn make-uptasje steekt zijn de Cremesheen Glass lipglossjes van MAC.

Die geven mijn lippen naast een vleugje kleur ook nog een mooie glans. Net als 'Afternude', de kleur die ik jullie eerder al liet zien, oogt 'Subtropic' heel natuurlijk op de lippen.






Ik vind de kleur zeker geslaagd! De aanwezigheid van de subtiele shimmer en het vleugje koraal geven een mooie frisse gloss aan de lippen, beetje 'my lips but better'.






En hier zien jullie de kleur nog eens op de rug van mijn hand aangebracht. Prachtig toch?






Gebruiken jullie vaak neutrale lippenkleurtjes of liever fel?



MAC Cremesheen Glass 'Subtropic' (LE)
Prijs: 21 euro


 


5 reacties

  1. Ik gebruik zowel neutrale als fellere kleurtjes. Het hangt allemaal af van mijn ooglook. Ik ga altijd of voor ogen of voor lippen.
    x
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur ! Ik gebruik zelf meestal neutrale kleurtjes maar 's zomer kan een felle lip ook wel mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cremesheen glasses zijn zo fijn! ik heb Partial to pink, een mooie roze kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook het meest van nude tinten. Dit kleurtje van MAC ga ik zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen